Krabbet i dag!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Hvis baklengs krabbing teller så gjorde han det [:D] Jeg la meg ned på gulvet sammen med han og viftet med leken hans, og han krabbet/skjøv seg tvers over matta og langt ut på stuegulvet[:D] Dette er jo så moro![:D]

*sjalu*

Og så fornøyde de blir selv også he he[:D] For hvert skyv holdt han på å le seg ihjel hi hi.

ORIGINAL: tonemoren

*sjalu*

Bare vent, snart er alle på farta[:D]

ORIGINAL: Solvit

så morro

ORIGINAL: mrs.L

Så flink gutt

De er så jevne i utvikling disse to sjarmtrolla, at jeg blir helt matt[;)]

Nate krabba for første gang i går, fremover han da[:D] skikkelig opp på albuer og knær og krabb, krabb......nesa rett i parketten...opp igjen, krabb, krabb, nesa rett i parketten[:D][:D] morro!!!! (men snart klarer han mange krabb på rad og da må vi barnesikre......grøss og gru.....)

ORIGINAL: Nates Mamma

Nate krabba for første gang i går, fremover han da[:D] skikkelig opp på albuer og knær og krabb, krabb......nesa rett i parketten...opp igjen, krabb, krabb, nesa rett i parketten[:D][:D] morro!!!! (men snart klarer han mange krabb på rad og da må vi barnesikre......grøss og gru.....)

De er virkelig samkjørte disse 2[:D] Nathaniel er litt tidligere ute ettersom han krabber riktig vei da he he[:D] Det er så utrolig gøy![:D]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

ORIGINAL: Nates Mamma

De er virkelig samkjørte disse 2[:D] Nathaniel er litt tidligere ute ettersom han krabber riktig vei da he he[:D] Det er så utrolig gøy![:D]

nja, men han er ikke like flink, da....er bare innimellom han krabber bittelitt, så "glemmer" han det igjen[:D]

ORIGINAL: tonemoren

*sjalu*

hehe, jeg og[8D] her prøver han for harde livet. snurrer rundt og klarer å bevege seg fra en side til en annen. venter i spenning[:D]

Vet OS klarer å komme seg forover, men hun gjør det aldri når jeg er til stedet[&:]
Når jeg ser på aker hun seg så fint bakover. Så faren mener det er for at hun ikke vil vise meg hvordan hun gjør det[:D]

ORIGINAL: Solvit

så morro

ORIGINAL: mrs.L

Så flink gutt

Back
Topp