Sebastians`mamma
Forumet er livet
Hvis baklengs krabbing teller så gjorde han det [:D] Jeg la meg ned på gulvet sammen med han og viftet med leken hans, og han krabbet/skjøv seg tvers over matta og langt ut på stuegulvet[:D] Dette er jo så moro![:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tonemoren
*sjalu*
ORIGINAL: Nates Mamma
De er så jevne i utvikling disse to sjarmtrolla, at jeg blir helt matt[;)]
Nate krabba for første gang i går, fremover han da[:D] skikkelig opp på albuer og knær og krabb, krabb......nesa rett i parketten...opp igjen, krabb, krabb, nesa rett i parketten[:D][:D] morro!!!! (men snart klarer han mange krabb på rad og da må vi barnesikre......grøss og gru.....)
ORIGINAL: Sebastians`mamma
ORIGINAL: Nates Mamma
De er så jevne i utvikling disse to sjarmtrolla, at jeg blir helt matt[;)]
Nate krabba for første gang i går, fremover han da[:D] skikkelig opp på albuer og knær og krabb, krabb......nesa rett i parketten...opp igjen, krabb, krabb, nesa rett i parketten[:D][:D] morro!!!! (men snart klarer han mange krabb på rad og da må vi barnesikre......grøss og gru.....)
De er virkelig samkjørte disse 2[:D] Nathaniel er litt tidligere ute ettersom han krabber riktig vei da he he[:D] Det er så utrolig gøy![:D]