Krabbestrømpebukse

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Noen som har prøvd krabbestrømpebukse, og har god erfaring med dette?

Vi har kjøpt fra safa. Fornøyd med strømpebuksene, men vet ikke om det har noe å si for krabbingen:)
Hun står på alle fire og vugger foreløpig.

Ikke prøvd nei.. Så vidt begynt å prøve på å løfte rompa.

Jeg kjøpte på name it. Men ble egentlig ikke så mye vits da han allerede egentlig klarte å krabbe. Men de var søte med fotspor på knæra da;)

Hva i all verden er det?

Har det, men han står bare i krabbeposisjon og vugger før han velter ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler det er veldig få som bruker slike strømpebukser idag? Jeg kommer nok ikke til å kjøpe. Er redd det skal være vanskeligere for henne å bevege seg da..

Eg har kjøpt og fått.. Og han storkoser seg med de på seg!

Har kjøpt på name it, men pjokken her er ikke klar for krabbing -enda..
Men de funker også greit til å hjelpe han med ålingen, han får lettere grep med de på (uten blir han litt som bambi på isen) ;)

Tviler på at det hemmer frøkna her, hun er en racer på å åle seg framover, og har stått å krabbestilling noen uker nå.
Vet ikke om det hjelper henne heller. Men strømpebuksene fra Safa er gode uansett, og det skader ikke å prøve;)

Jepp, bare ikkje helt skjønt at han må flytte armene og... Så er nede på magen mellom hvert "steg" hehe..
Artig :) her er vi ikke oppe i krabbestilling enda :p

Min går opp i krabbestilling nå.. Det jeg lurer på, er om det er vanskeligere å komme opp og ned, siden det blir ikke like lett å gli opp og ned.?

Back
Topp