Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trekke beina under seg og opp med rompa begynte frøkna med når hun begynte å snu seg, det var i mars. Den siste uka som hun har begynt å reise seg. Er helt oppå tåspissen enkelte ganger... moro å se utviklingen altså <3Så moro. Hvor lang tid tok det fra første tegn? Her løftet hun rumpa godt opp med bakbeina for to dager siden, men ikke noe tegn siden. GLEDER meg
Sånn her og.Men er det flere babyer som spinner rundt som gærne? Det gjør mi tuppe. Snur seg rundt og rundt og rundt. (ikke fra mage til rygg eller omvendt jeg mener, men liggende på magen hele tiden rundt i ring)
Og skyver seg ordentlig godt bakover, så hu flytter seg vilt rundt omkring.
Jepp, rundt og rundt, og bakover. Løfter på rumpen også, men ingen tegn til krabbing. Blir gøy, men hun må gjerne drøye, kjekt så lenge det er mulig å ta en dusj uten å måtte binde dem fastMen er det flere babyer som spinner rundt som gærne? Det gjør mi tuppe. Snur seg rundt og rundt og rundt. (ikke fra mage til rygg eller omvendt jeg mener, men liggende på magen hele tiden rundt i ring)
Og skyver seg ordentlig godt bakover, så hu flytter seg vilt rundt omkring.
Dusj mens de sitter i vippestol, (vår har magebelte, hehe )Jepp, rundt og rundt, og bakover. Løfter på rumpen også, men ingen tegn til krabbing. Blir gøy, men hun må gjerne drøye, kjekt så lenge det er mulig å ta en dusj uten å måtte binde dem fast
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Samme herHer står hun noen sekunder på alle 4 ellers roterer hun rundt sin egen akse
ArtigSamme her