Krabber

Så moro. Hvor lang tid tok det fra første tegn? Her løftet hun rumpa godt opp med bakbeina for to dager siden, men ikke noe tegn siden. GLEDER meg :D

Så fantastisk:D
Ingen krabbing her enda gitt,men gleder meg veldig til det kommer:D

Oj! :D så morro!

Så moro. Hvor lang tid tok det fra første tegn? Her løftet hun rumpa godt opp med bakbeina for to dager siden, men ikke noe tegn siden. GLEDER meg :D
Trekke beina under seg og opp med rompa begynte frøkna med når hun begynte å snu seg, det var i mars. Den siste uka som hun har begynt å reise seg. Er helt oppå tåspissen enkelte ganger... moro å se utviklingen altså <3

Åååhhhh så moro :D hehe.. flink :) gutten her tror jeg klarer å åle seg snart.. men man vet aldri:P han får vente til pappan skal i perm:P haha

Så gøy :-D :-D :-D Ingen krabbing her ennå heller, men hun kommer seg rundt :) løfter seg opp på armene og dytter fra, slik at hun går bakover :) hehe, gjort det en stund nå ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så moro:) Ikke krabbimg her, men kommer seg rundt sin egen akse på magen, så ikke lenge igjen vil jeg tro. Hvor er det blitt av babyen min;)

Men er det flere babyer som spinner rundt som gærne? Det gjør mi tuppe. Snur seg rundt og rundt og rundt. (ikke fra mage til rygg eller omvendt jeg mener, men liggende på magen hele tiden rundt i ring)
Og skyver seg ordentlig godt bakover, så hu flytter seg vilt rundt omkring.

Men er det flere babyer som spinner rundt som gærne? Det gjør mi tuppe. Snur seg rundt og rundt og rundt. (ikke fra mage til rygg eller omvendt jeg mener, men liggende på magen hele tiden rundt i ring)
Sånn her og.

Jepp, rundt og rundt, og bakover. Løfter på rumpen også, men ingen tegn til krabbing. Blir gøy, men hun må gjerne drøye, kjekt så lenge det er mulig å ta en dusj uten å måtte binde dem fast;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jepp, rundt og rundt, og bakover. Løfter på rumpen også, men ingen tegn til krabbing. Blir gøy, men hun må gjerne drøye, kjekt så lenge det er mulig å ta en dusj uten å måtte binde dem fast;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Dusj mens de sitter i vippestol, (vår har magebelte, hehe :D :D )

Her går det også kun rundt sin egen akse. Og når ho ligge på rygg er ho voldsom til å løfte på rompa:-) men ser ikkje ut som det blir krabbing på ei stund. Heilt greitt:-)

Her står hun noen sekunder på alle 4 ellers roterer hun rundt sin egen akse :)

Her står hun i krabbe stilling og gynger. Innimellom klarer hun å flytte på hvert kne en gang og detter ned igjen. Ellers tar hun sats mens hun gynger og slenger seg fremover. Hun klarer og å Åle seg både fremover og bakover:)
Jo også når jeg ligger feks, og hun lener seg på meg med overkroppen sin og sitter liksom på knærne sine, så prøver hun å reise seg og har strake bein

Mie vil helst stå hun nå....holder meg i fingra og står og titter rundt seg =)

Back
Topp