krabber alle

Min krabber ikke enda, men åler seg i full fart rundt, er heller ikke så interessert i å reise seg enda...

K krabber litt, men skal det gå fort legger hun seg ned og åler seg fram i superfart. Ser ut som en salamander[:)] Reiser seg opp overalt (dører, esker, møbler osv.) og går litt etter møblene også.

Her er det full fart hele tiden. Pappaen har perm nå og får ikke gjort noe annet enn å passe henne hele dagen[8D]

Begynte å krabbe ordentlig da han var 9 mnd. Har bare åla før det. FRESER bortover gulvene[:D]

alexsander har krabba siden han var rett over 6mndr =) begynte og stå 1 mnde før det og står selv nå =) går mens jeg holder han i den ene handa[:)] ikke lenge før han går selv tror jeg =)

Maja har akkurat begynt å krype. hun lærte seg det den 22. august, så noen mester er hun enda ikke, men hun kommer seg stadig lenger før hun blir sint nå.[:D]

ja, har gjort det en stund nå... nå har han begynt å vil gå. Han prøver seg på å "krabbe" på føttene i stede for knærne, om dere skjønner [8D]

Nå krabber hu her å[:D] begynte på fredag etter vi var på sykehuset

nei, ikke helt. Noen ganger ser vi hun gjør det skikkelig, men så kryper hun fort igjen... Merkelig...

Merethe

Back
Topp