Krabbeflekker

TK25

Glad i forumet
August 2018
Hvordan får jeg vekk "krabbe flekker" fra klærne til mini? Typisk på knær og føtter, hvis hun har krabbet ute eller på skitne gulv.

Mottar gjerne tips til hvordan få av oransje flekker fra mat på klærne også.. :bag:
 
Vanish-spray!

Har funka bra på jordbærflekker og spaghettisaus på hvit body her. Skyller i varmt vann, sprayer med vanish, venter 5 min og vasker i vaskemaskinen på 60 grader :)
 
Sniker, her er så mye klær med plekker at jeg gidder ikke styre stort med det. Hiver alt som er flekkete i en balje med vann og vanish pulver til bløt en stund før vask:)
 
Kaldt vann, gallesåpe og neglebørste! Har fungert på alle flekker jeg har prøvd det på, inkludert gul babybæsj.
 
Kaldt vann, gallesåpe og neglebørste! Har fungert på alle flekker jeg har prøvd det på, inkludert gul babybæsj.

Det har jeg jo. Men egentlig funket best på bæsjen. Hadde jo ryggbæsj i minst 6 mnd  :wtf: men skal prøve med børste også!
 
Hvordan får jeg vekk "krabbe flekker" fra klærne til mini? Typisk på knær og føtter, hvis hun har krabbet ute eller på skitne gulv.

Mottar gjerne tips til hvordan få av oransje flekker fra mat på klærne også.. :bag:

Jeg er bare en sniker fra desember/januar! Men du får kjøpt sånn anti skli kne beskytter i bomull til å ha på når de skal krabbe! Ikke svar på spm ditt, men for å hindre hull og flekker senere :)
 
Vanish spray eller pulver bruker vi.
 
Jeg er bare en sniker fra desember/januar! Men du får kjøpt sånn anti skli kne beskytter i bomull til å ha på når de skal krabbe! Ikke svar på spm ditt, men for å hindre hull og flekker senere :)
Geniale på hardt underlag
 
Hvordan får jeg vekk "krabbe flekker" fra klærne til mini? Typisk på knær og føtter, hvis hun har krabbet ute eller på skitne gulv.

Mottar gjerne tips til hvordan få av oransje flekker fra mat på klærne også.. :bag:
Sitronsåpe
 
Back
Topp