Krabbe

Hanna C

Gift med forumet
Hem av barna her inne krabber?

Stine Louise legger hode ned i gulvet og opp me rompa og skur seg fram lenger har ikke hu kommet [8D]

Ikke Julian, og kommer nok ikke til å gjøre det på en stund heller...[&:]
Kaver noe voldsomt på magen, enda så mye som vi har trent..[&:]

ORIGINAL: buster

Sånn er det her og... Vi trener og trener.. Han får rumpa litt opp, men ikke mye. Så ligger han og spreller med bena i løse lufta

ORIGINAL: Hanna C

ORIGINAL: buster

Sånn er det her og... Vi trener og trener.. Han får rumpa litt opp, men ikke mye. Så ligger han og spreller med bena i løse lufta

Hehe.. Samme her!![:)] Morsomt når han ligger med på hendene og føttene i lufta og vipper!![:D]

Men er ikke mange minutta han vil ligge på magen i slengen..

Prøver å komme opp i knestilling,men ikke helt lett det...[;)]
Går litt i kryping forover da,men mest rundt i ring![:)]

Han reiser seg opp i krabbe stilling, men når han skal frem så legger han seg ned og åler seg som om hen er i militæret og må under piggtråd eller noe sånt. Men han kommer frem dit han vil. Er ferdig med å gå bakover og sånn. Så det blir nok ikke lenge før han kryper på ordentlig[:)]

Jonas koser seg masse på magen han... men krabber ikke enda da.
Opp med rompa og drar seg litt fremover, men ikke lenger en det...

ORIGINAL: mb

Han reiser seg opp i krabbe stilling, men når han skal frem så legger han seg ned og åler seg som om hen er i militæret og må under piggtråd eller noe sånt. Men han kommer frem dit han vil. Er ferdig med å gå bakover og sånn. Så det blir nok ikke lenge før han kryper på ordentlig[:)]

samme her!!! prøver desperat å komme seg forover i krappestilling...

Her er det full fart fremover på parketten..har vel holdt på slik siden begynnelsen av juli.Går fortere og fortere hver dag gitt..fant han under stuebordet oppå avisplata forleden dag-full av avis-sverte[:D][:D]måtte ha en saftig vask på han!!Han krabber etter meg overalt og når han vil opp reiser han seg på knærne og drar i buksa mi[:D][:D]Så komisk!!

Ellers har han kommen i den alderen at han blir forbannet når han ikke ser meg lengere-når jeg går er det hysterisk gråting[&:]Så jeg får faktisk gjort enda mindre nå for tiden faktisk[:(]

Kommer seg opp på alle fire, men ikke lenger enda..

Nix krabbing her - John Ruben bare ruller over på magen og så ligger han og "snurrer" på magen..
Men kommer seg litt rundt på den måten også da.. riktig kombinasjon av snurring og rulling gjør at han kan ende opp et stykke unna utgangspunktet..[8|]

Mathilde krabber *stolt*

ORIGINAL: Linni

Stine Louise legger hode ned i gulvet og opp me rompa og skur seg fram lenger har ikke hu kommet [8D]

Hihi..slik gjør Nora også hvis det er en leke hun bare måååå ha tak i[:D]

Back
Topp