Når er det vanlig at de små begynner å krabbe? Det er sikker individuelt, men er det en ca tid? Ser at lille er på vei til å finne av det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så morsomt. Blir snart travelt til deg da, hehe Ingen tegn her enda synes jeg. Men på 4 mnd kontroll da lille var 4,5 mnd så sa fysioen at hun trodde hun kom til å komme seg framover snart. Blir spennende tider uansett
Jeg lå visst bare og rulla fram til jeg var rundt 8 mnd, gadd ikke prøve å krabbe en gang. Mamma begynte å bli bekymra. Og så skulle jeg plutselig opp og gå
Så er jo veldig forskjellig, og det meste er vel normalt.
Storesøster sto på alle fire og gynga frem og tilbake i over en måned før hun klarte å flytte hender og knær slik at hun kom seg forover.Haha å krabbe så mener jeg på knærne med hendene i bakken Lille snur seg 360 grader rundt og skyver seg bakover og sparker i fra ting så han kommer seg fremover. Han prøver å bevege beina oppunder magen samtidig som han sparker i fra så er nok ikke lenge til at han kryper/krabber spennende og morsomme tider nå med tanke på utvikling!
Storesøster sto på alle fire og gynga frem og tilbake i over en måned før hun klarte å flytte hender og knær slik at hun kom seg forover.