Krabbe

Sola989

Betatt av forumet
Noen som ikke krabber enda? Lille jenta mi åler seg bare framover og det har hun gjort siste måndene.. Hu reiser seg opp på knærne men å krabbe skal hun ikke.. Hu sitter selv men klarer ikke å komme seg fra liggende til sittende.. Føler alle kan dette og hun til meg er den eneste.. Jeg prøver daglig på å få henne til å krype..


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Min skjønning er HELT lik :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min krabber, går og sitter seg opp. Men like normalt å ikkje kunne det enda:) plutselig kommer det;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Samme her. Men mine kan krabbe.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min åler seg litt fremover (ikke superfart enda), men går fort rundt i ring og bakover. Kommer seg opp i krabbestilling men krabber ikke :) Kommer seg ikke opp i sittende selv heller. Har en bedagelig gutt som tar alt i sitt tempo...akkurat som sin far når han var på samme alder :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det kommer plutselig. Lillemann har ålt i flere måneder og har stått masse oppe på alle fire, men nå har han endelig funnet ut at det går fortere å krabbe på den måten også..

Sitte har han kunnet flere måneder også, men første gang han satt seg opp selv var kun for noen uker siden.

Er helt på normalen. Er ikke alle som krabber på alle fire heller. Noen åler helt til de begynner å gå :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Noen som ikke krabber enda? Lille jenta mi åler seg bare framover og det har hun gjort siste måndene.. Hu reiser seg opp på knærne men å krabbe skal hun ikke.. Hu sitter selv men klarer ikke å komme seg fra liggende til sittende.. Føler alle kan dette og hun til meg er den eneste.. Jeg prøver daglig på å få henne til å krype..


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Akkurat samme her :) Åler og står på alle fire, men bare gynging og ingen krabbing. Kan fint sitte på gulvet og leke, men klarer ikke komme seg opp sjøl. Han kan fint stå hvis vi holder han, men viser ingen tegn til å reise seg sjøl. Jeg tar det foreløpig med ro og satser på at han plutselig bestemmer seg for å komme seg opp :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Her krabber han men han har også begynnt å gå alene uten støtte for ei uke siden;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min har ålt lenge men begynt å krabbe nå :) så nå er det full fart :)

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app
 
Ho krabber visst ho gidder, men det går jo såå mye raskere å åle seg! :p Ser ut som Navy seals bortover gulvet :p.
 
Var dere flink å trene når de var liten med å ligge på magen?Helsesøster sa at de som gjerne er trege med å krabbe, har ikke like stor kjernemuskler som de som har lagt masse på magen og bygget seg sterk.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi var ganske flinke til å legge han på magen, men hjelper ikke noe her gitt...krabbing er fortsatt ikke et tema ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Min krabber ikke. Han har funnet en kombinasjon av krabbing og åling:) han går om han får holde ei hand eller briovogn:) Han er sterk i kjernemusklaturen etter 7 mnd med babysvømming, men enkelte barn hopper over krabbinga og går rett fra åling til å gå :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Var dere flink å trene når de var liten med å ligge på magen?Helsesøster sa at de som gjerne er trege med å krabbe, har ikke like stor kjernemuskler som de som har lagt masse på magen og bygget seg sterk.


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja når han var våken og skulle ligge lå han på magen...fra han var ett par mnd ca om jeg ikke husker feil :) Var veldig obs på det denne gangen ettersom storesøster slet med låsninger når hun var baby og vi da lærte at de skal ligge mye på magen for å trene :) Tror min bare er litt bedagelig av seg :p Faren hans var visst helt lik :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Min frøken kan heller ikke krabbe. Hun åler seg bakover bare. Har alltid vært sterk i nakken, og ligget mye på magen , men sliter allikevel med å komme seg fremover. Prøver veldig, og er veldig ivrig ihvertfall :)

Det er jo mange små som hopper over krabbinga, og går rett på å gå også.
 
Lille begynte plutselig å krabbe forrige uke. Jeg satt han bare ned på gulvet og der for han avgårde :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Siker fra februar:) min er nå 14 mnd og han går ikke, begynte og krabbe for en mnd siden ca, da var han 13 mnd. Har endelig begynt og slappe av , han går når han går. Heldigvis er det mange som er godt over året før de går:)
 
Back
Topp