Krabbe/Dra seg fremover

Lamiah

Flørter med forumet
Altså, Leo krabber ikke, han drar seg fremover. Hver gang han kommer seg opp på alle 4, så sklir han. Er det normalt? :P Han reiser seg jo opp overalt ellers...

Tror det er helt normalt! Vet da om babyer som aldri har lært seg å krabbe.. Alle krabber ikke[:)]

Han er i alle fall ikke alene....og det er slett ikke alle barn som krabber!!
Og normalt, ja så vidt jeg vet.....
Har han funnet ut at det er den raskeste måten å komme seg fram på, så fortsetter han med det.....og du skal se...plutselig en dag finner han ut av det......[:D]

ORIGINAL: MissSpindelveviMusa

Tror det er helt normalt! Vet da om babyer som aldri har lært seg å krabbe.. Alle krabber ikke[:)]

Okaii :P Godt å vite xD

er det fordi at det er glatt, så hjelper det på med antiskli på knærne [;)]  sparkjøp har noen gode strømpebukser iallefall i ull:) evt. stryk på antiskli selv, men som sagt ovenfor her, ikke alle som krabber, mange stilige teknikker for å komme seg frem rundtomkring [:D]

Min krabber ikke enda, dog han kommer seg opp i den stillingen. Han bare åler seg fremover, men han kommer seg rundtom alle steder likevel. Jeg bekymrer meg ikke, siden det er så forskjellig fra barn til barn. Dessuten er det som de oppe her har nevnt før meg, enkelte hopper over krabbestadiet. [:)]

Det er så veeeldig individuelt, at jeg hadde ikke vært bekymret :) Jeg har ei venninne som har ei datter som bare ligger på magen, hun gjør ingenting annet enda. Så hadde ikke vært redd [:)]

Og utroooolig nydelig signatur!! Han er jo helt fantastisk herlig!!!![:D]

ORIGINAL: Trone

Det er så veeeldig individuelt, at jeg hadde ikke vært bekymret :) Jeg har ei venninne som har ei datter som bare ligger på magen, hun gjør ingenting annet enda. Så hadde ikke vært redd [:)]

Og utroooolig nydelig signatur!! Han er jo helt fantastisk herlig!!!![:D]

Takk for det :D Koselig å høre <3

ORIGINAL: Lamiah

Altså, Leo krabber ikke, han drar seg fremover. Hver gang han kommer seg opp på alle 4, så sklir han. Er det normalt? :P Han reiser seg jo opp overalt ellers...

sign! slik her også[;)]

her åles det for alle penger..
E akte på rompa, krabba aldri.
Så det bekymrer ikke meg.
Så lenge han har funnet ut at han kan bevege seg og ikke bare ligge helt apatisk på gulvet[:)]

Back
Topp