kraaka

kjærsti

Glad i forumet
bare lurte på koffer du ska ta KS?? du treng ikke svare hvis du ikke vil [:D]

Heisann[:D]

Gjør ikke noe det da...klart du skal få svar!
Siste fødsel var noe som ikke frister å gå igjennom på nytt..og fikk pga angst tilbud om det. Jeg hadde en mnd betenkningstid...og prøvde virkelig å overbevise meg selv om at...jaja..sjansen for to sånne.. DEN er liten!!
Men så viste det seg at lungene mine ikke skulle være så bra ettersom graviditeten gikk.. Altså..jeg har sterk astma så at de ikke er friske... det vet jeg jo, men har bare blitt verre og verre..og bronkitt oppå det hele gjorde det ikke lett nei. Så det hele endte i grunnen med at jeg ble frarådet vanlig fødsel av min lege pga at jeg mest sannsynlig ikke vil klare meg igjennom en fødsel uten at det ville ende opp med akutt KS.... Så da... planlegger vi i steden!!
I tillegg til dette har tulla ligget i tverrleie...så...

Deilig å vite hva som skal skje hvertfall!! Slipper å gå rundt å lure lenger..og det er godt!

okei [:D][:D] du hadde jo masse grunna til d.. men grue du dæ ikke siden d e en opperasjon?? syns d høres så "fælt" ut å ta KS.. [:)] men d må jo være kjempe deilig å vite at den 19 blir du mamma [:D] sjøl glede æ mæ til fødseln.. ingen angst her i gården.. men så vet æ jo ikke ka æ går til heller [:D]

jo..syns det høres ekkelt ut å ligge våken mens noen skjærer i meg osv... Har aldri operert eller noe lignende tidligere så dette er nytt for meg. Sydde masse etter fødsel sist, men det er det nærmeste jeg kommer!
Og ser jeg ikke på KS som en lettvinn løsning, men det er den beste løsningen for meg!

Og jeg syns det er kjempe fint at du gleder deg til fødselen.... ikke noe å grue seg til.. Ingen som opplever det likt!!
Blir en spennende opplevelse som du kan ta med deg videre!!

Rart å tenke på at jeg vet når det skal skje osv, men har liksom vendt meg til tanken nå..og syns det er litt godt å ha "litt" kontrollen på det!!

nårti har du egentli termin da?? ka som skjer hvis fødseln starte av sæ sjøl før den 19?? d e jo ganske greit at du får være våken under inngrepet.. får du ha me dæ nån?? masse spm her, men e bare litt nyskjerrig [:D][:D]

Hehe...bare å spørre i vei!
Ja skal være våken, og pappaen kan være med.
Skal i en sånn forberedende samtale i morgen... blir spennende å høre hvordan det skal foregå osv.

Jeg har termin 26 april...sånn på ordentlig [;)]

Ik! Så modig av dæ å være våken!!! Trur æ ikkje æ hadde turt! Da hadde æ sikkert besvimt uansett![:D]

Får da inderlig håpe jeg får det med meg..hehe!!
Sover omtrent ikke om dagen, så fleiper med at jeg kommer til å sovne så fort jeg har fått lagt meg ned..hehe!!!! MEN..tror ikke det nei!! hehe

ORIGINAL: Fuvi23

Ik! Så modig av dæ å være våken!!! Trur æ ikkje æ hadde turt! Da hadde æ sikkert besvimt uansett![:D]

ja d høres bra skummelt ut.. men sammtidig så må d jo være supert å være våken å få bebisen på bryste me en gang den e ute.. lure på om far får klippe navlestrengen når d e KS?? åsså lure æ på om man får SE at de skjær opp magen å løfte bebisen ut.. å ka gjør dem me alt vannet?? "støvsuge" dem oppi magen eller?? hi hi.. blei masse tanka her nu [:D][:D] får vell høre i mårn når ho har vært på info møte [:)]

Vet du kjærsti... tenkt på det samme jeg..og jammen...skal spørre om alt som er i morgen... skal gi deg rapport om du vil ha!! hehe! Tror ikke det er alltid at man får babyen opp til seg etterpå... mest vanlig at pappaen og babyen går ut for stell og sånn tror jeg..mens mammaen blir sydd...for det er det som tar tid...men jeg skal høre hva slags rutiner de har på Fredrikstad

he he.. blir spennanes å høre i mårn.. [:D][:D] 

"Mi shall tell ju!!"

Back
Topp