kræsjet idag

krølle..

Gift med forumet
kræsjet med en bil idag jeg...
åsså hadde jeg ikke med mobilen...å herreguuud å redd jeg var....men knuste  bare speilen på bilen da heldigvis.... og samboer så gjennom bilen NØYE!!!!! det er jo hjertebarnet hans nummer 2!!!!!! selma nummer 1!!!! heheh...

herreguuuud å jeg har fått hørt det idag...må kjøre forsiktig....passe på bilen...passe veldig GODT på bilen....kjøre VELDIG forsiktig....blæææ....som om jeg gjorde det med vilje....var jo 2 biler om det...delt skyld.... håper ikke speil til bil er VELDIG dyrt....[&o][&o][&o]

usj ble langt dette...

Pyton [&:]
Håper det ikke ble alt for dyrt for dere særlig nå rett før jul.
Regner med det gikk bra med folkene siden det var speilet.
Trøsteklem Eirin

hihi....gammalt innlegg, men har jo ikke vært her siden...
speilet gikk på garanti.... veeldig fornøyd..
så...greit med ny bil da...hihi...

alt gikk bra, men var litt skjelven rett etterpå...smalt ganske høyt!!!

Ser det er noen dager gamelt innlegget.. Men må bare si! Så lenge alt gikk bra med de I bilen, så er jo det det viktigste! Bilen er jo tross alt bare blekk!!! (Det sa i allefall mamma og pappa til meg og mine to venninner da vi klarte å totalvrake GODbilen dems, venninna mi som kjørte, men alle 3 tok delt skyld, så er det sagt også.. og vi kjørte også forsiktig!!!)

å, så bra!!! hadde blitt ganske skjelven selv. huff!!
må ikke gjøre sånn med sambo sin bil, vettu [;)]

ORIGINAL: barehege

Ser det er noen dager gamelt innlegget.. Men må bare si! Så lenge alt gikk bra med de I bilen, så er jo det det viktigste! Bilen er jo tross alt bare blekk!!! (Det sa i allefall mamma og pappa til meg og mine to venninner da vi klarte å totalvrake GODbilen dems, venninna mi som kjørte, men alle 3 tok delt skyld, så er det sagt også.. og vi kjørte også forsiktig!!!)

ja...eddu gaal..men hvis det hadde skjedd meg noe hadde han nok ikke sagt no om bilen..men så lenge jeg ikke merket noe liskom....da fikk jeg høre det..heheh....
men tar d ikke så hardt innpå..med en gang det gikk på garantien var d ikke noe mer snakk om det..hehe....

ORIGINAL: Eirin_3

Pyton [&:]
Håper det ikke ble alt for dyrt for dere særlig nå rett før jul.
Regner med det gikk bra med folkene siden det var speilet.
Trøsteklem

signerer

Såå bra at ingen var skada?[;)]...
ny bil, NICE[;)][8D]..

Back
Topp