Kræsjet bilen i dag vi...

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
Jeg ble så redd!!! bare gråt og gråt, var så redd for babyen i magen.. var i kjedekollisjon på E18, ikke noe gøy..huff, er så bekymret, men blør ikke så da håper jeg alt er bra!!
Den ligger vel ganske godt beskyttet der nede??!!
bilen måtte vi bare sette igjen, men det viktigste er jo at det gikk bra..

Huff... for en fæl opplevelse det må ha vært[&o] Du skal se det går fint med den lille i magne din[:)] Den ligger jo godt beskyttet inni der.

vi måtte en tur på legevakten og sjekke at alt var bra..jeg fikk så hodepine, men tror bare det er fordi jeg ble så redd. han kjente på magen og sa at alt virket normalt.. har ikke vondt nå, bare slapper av på sofaen. krysser fingrene for at alt går bra[:)] men huff, skikkelig skremmende opplevelse!

Huff, skjønner godt du ble redd.
Er skrekken min det der. Bruker sånn "gravid bilbelte" hver gang jeg er ute å kjører, men man har aldri garanti for noe.
Ta det opp med legen eller jordmor på neste kontroll!
Lykke til, alt er sikkert bra skal du se!

skjønner godt at det var en skummel opplevelse, men må si meg helt enig med de andre her - det er nok helt sikkert ikke noe å bekymre seg for når det gjelder babyen din - den ligger så godt polstret at det skal MYE til for at det skulle skje noe... og da ville du helt sikkert merket sterke smerter også. Ta det med ro, og gled deg over at det tross alt bare ble materielle skader... de er jo ikke uerstattelige!

Jeg stod fast med en av mine tidligere biler en gang på holker, Noen venniner av meg skulle komme for og prøve og hjelpe meg, Og ho ene var høy Gravid....
Di kjørte ut I grøfte fordi det var SÅH glatt....
Men det bodde ei J. Mor rett attmed der det skjedde, Hun skjekket henne, Og alt var bra....
Babyen ligger nok godt beskyttet der....
Har du forresten et sånt Gravid belte????
Det kan være lurt og ha.... [:D]

ORIGINAL: gira

Huff, skjønner godt du ble redd.
Er skrekken min det der. Bruker sånn "gravid bilbelte" hver gang jeg er ute å kjører, men man har aldri garanti for noe.
Ta det opp med legen eller jordmor på neste kontroll!
Lykke til, alt er sikkert bra skal du se!

Signerer.
Anbefaler alle å bruke "gravid-belte"..

Jeg fikk beskjed om at gravidbelte hjelper ikke før uke 12, for da først kommer fosteret opp av bekkenet. Når en er 9 uker på vei så ligger det "langt nede" og er godt beskyttet!

Skjønner godt du ble redd da. Godt at det gikk bra!

Sender deg en trøsteklem jeg!! Ikke noe moro når sånt skjer...slkønenr jo at du ble bekymret, men alt er sikert bra!! Vi er jko veldig dikre rugekasser da, så den lille ligegr så godt beskyttet der inne.

Håper du har fått sover godt og at du ikke er så bekymret i dag!!

KLem, M

Takk for alle koselige svar...skal helt sikkert kjøpe et sånt gravidbelte for sikkerhetsskyld! Det går bedre i dag, hjalp å få sove litt. Babyen har det nok bra, har ikke hatt noen blødning eller vondt[:)] kjør forsiktig alle sammen!

Back
Topp