Kostymer

sjukesøster

Forumet er livet
Einaste eg har funnet her i Norge: Tigergutt,Olebrum,marihøne osv i heldrakt med hette til. Ellers har eg funnet supermann kostyme til baby..

OG EG FORDRAR IKKJE DET DÅRLIGE UTVALGET SOM ER I LEKEBUTIKKENE!!!!!!!!!!!!!!!

Hadde ej vist om tidspkt for karneval og bhg plass, hadde ej best. frå e-bay tidligare. Men får finne ett kostyme på en leiketøysbutikk til han for i år :)

Har ikke han en dinodress da? Eller lignende, holder jo på de små det [:)]

ja, he en dino i str 80, tenkte og sjå om den passa :) he også ei løvedrakt i fleece frå filifjong.no..kan vær den også e passelig :) kan bare labbe i body under den.

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: sjukesøster

Nokon som veit kvar en får kjøpt kostymer til baby? Det skal være karneval i bhg til Fredrik 17.feb.
Mange fine her inne, men så e det den frakttida da.
http://www.halloweenexpress.com/baby-infant-c-32.html?page=2

De har ikke noe på BRleker da? Eller Extra leker?

Ikkje som passe ei søt jente som hater å ha hetter/luer på seg [:'(][:'(][:'(]

Extra Leker har den søteste dinodrakten ;-) Hihi ;-) Grønn med kulemage hihi ;-)

Har ikke sjekka str, da, men ;-)

ORIGINAL: Snickers

Extra Leker har den søteste dinodrakten ;-) Hihi ;-) Grønn med kulemage hihi ;-)

Har ikke sjekka str, da, men ;-)

NÅÅÅÅÅH, vi he ikkje ekstra leker her [:(][:(]

ORIGINAL: sjukesøster

Nokon som veit kvar en får kjøpt kostymer til baby? Det skal være karneval i bhg til Fredrik 17.feb.
Mange fine her inne, men så e det den frakttida da.
http://www.halloweenexpress.com/baby-infant-c-32.html?page=2

Vi skal ha karneval den 18. februar[:)]
Personlig er jeg ikke noe fan av det kjøpepresset til å ha ferdiglagde kostymer.
Har hatt flere barn i barnehagen som har bare hylt og skreket for foreldrene har tatt på de kostymer...
mens de som lagde hjemmelagde kostymer gikk det helt fint med.
et barn var en bjørn- hadde en brun joggebukse som ble sydd på en dusk bak
et barn var pippi- tunika kjole, helt vanlig strømpebukse, knestrømper i forskjellige farger, svarte fregner og to musefletter
et barn var pirat- gammel stripete trøye- som var klippet på armene så det så slitt ut, gammel olabukse; gjort på samme måte, lagd bart, skjerf på hodet.

leste også at du har dino dress- da kan han være en dinosaur[:D]

fnis, ser på planen at det være karneval i snuppas barnehage 4. mars, og hun begynner 28. februar. dåån, tema er hakkebakkeskogen, og bhg har kostymer. får nesten tårer i øynene nå, stoor jente! har uansett vært innom flere lekebutikker i dag, extra leker hadde en del dyr!! :D

Toysarus ved Laguen har utrulig mange kostymer, til og med til dei aller minste [:D][:D] 74 var minste str eg såg iallefall [:)]

Back
Topp