kostymefest på skolen

tuttifrutti

Gift med forumet
med kåring av klassens beste kostyme, og skolens beste ol.
3 klassingen min har skikkelig lyst til å vinne, og det blir nok en gedigen nedtur når/om han ikke vinner.
må nok læres, men kjenner det stikker.

jeg er så lite kreativ , og kan iallefall ikke sy.

nonstopp-pose av bossekk er litt oppbrukt her.. noen andre ideer?

Bringebær, laget av masse, små ballonger. Eller non-stop pose med samme opplegg. Romvesen (aluminiumsfolie) men syns egentlig de var litt vel unge for å ha kåringer...

Bringebær, laget av masse, små ballonger. Eller non-stop pose med samme opplegg. Romvesen (aluminiumsfolie) men syns egentlig de var litt vel unge for å ha kåringer...

ja, det syntes jeg også. i fjor, 2 klasse var han skikkelig lei seg. han er jo så stolt over sine hjemmelagde kostymer.

syntes de kunne kose seg uten å ha dansekonkurranse og kostymekonkurranse. men ikke mye å gjøre med det.

nå blir han en figur av pappesker ;)

Setter det ikke litt press på foreldre at det er sånne kåringer? Hadde følt at jeg måtte virkelig gjort mitt for at poden kanskje kunne vinne! Kan jo fort bli dyrt for de som ikke er kreative? Bare en tanke på en mandag...

At de har kåringer må da være helt greit tenker jeg, selv om man ikke vinner. Jeg føler ikke noe press hvertfall, han tar på det han vil.

Back
Topp