Kosttilskuddet "Gravid"

Siv27

Forelsket i forumet
Kanskje et dumt spørsmål.. Men er det den hvite store tabletten som er tyggetabletten...??

[:)]

Takk for raskt svar:) Har begynt å tygge på den sserdu, men ble usikker.. Smakte jo så rart.. Fysj[:'(]

Ikke rart at man blir kvalm nei..

hva tar dere av kost tilskudd?

Kosttilskuddet som hetet "Gravid" kjøpte jeg på apoteket i dag...
Er et komplett kosttilskudd:)

oki h he. spiser mye fisk jeg da, så tar bare forlat+jern+ c-vit

hæ?

tygge?...

jeg tar også "gravid" men det skal man svelge og ta 2 tbl til dagen av...
hva er det der tyggegreiene a?..

Dårlig med fisk her i gården gitt[8|]

4 tabletter i en posjonspose her..
1 tablett + 2 kapsler + en tyggetablett (makromineraltablett står det)..

åååja... hehe...  [:D]

tenkte det ikke kunne være det samme altså..
men har aldri hørt om det du tar..

de tabelettene jeg svelger smaker DRITT!

Og den tyggetabletten smakte hvertfall dritt.. Fysj[:'(]

Blir nok bare denne pakka på meg også.. Kosta meg 200 kr, så jammen skal den bli "oppspist" =P

ORIGINAL: aubergine

hæ?

tygge?...

nå begynte jeg å lure her om jeg virkelig hadde tatt feil og svelget tablettene i over 2 uker hvis de gentlig skulle tygges. men da har jeg kanskje gjort rett likevel da siden andre og sier at de skal svelges[:)]

ORIGINAL: Amaryllis

hæ?

tygge?...

nå begynte jeg å lure her om jeg virkelig hadde tatt feil og svelget tablettene i over 2 uker hvis de gentlig skulle tygges. men da har jeg kanskje gjort rett likevel da siden andre og sier at de skal svelges[:)]

Ja, da hadde vi vært stein stokk dumme begge to Amaryllis, men det er vi nok ikke..  [:D]  du svelger også 2 tbl. til dagen?..  og det heter også GRAVID..  [:D]    Da kan jeg slappe av... [8D][:D]

ORIGINAL: Amaryllis

hæ?

tygge?...

Ja, da hadde vi vært stein stokk dumme begge to Amaryllis, men det er vi nok ikke..  [:D]  du svelger også 2 tbl. til dagen?..  og det heter også GRAVID..  [:D]    Da kan jeg slappe av... [8D][:D]

Ja,ikke sant! Jeg ble nesten flau og redd da jeg leste tråden her. tenkte hjelpes meg hva er det jeg har gjort!!! Men da satser vi på at det er riktig[;)] svelger også 2 om dagen ja - og synes de smaker vondt nok sånn . så kan ALDRI tro at de kan tygges[;)] da går jeg heller over til vanlig folat..

hæ?

tygge?...

jeg også svelger de.. men ser at det er forskjellige :))) hehe..
svelger 2 stk hver dag og de smaker PYTON!!!! æsj.. raper litt på de utover dagen selv om jeg tar de før mat..

ORIGINAL: slikkepinn

Den tyggetabletten som kommer med tre andre tabletter, den er ekkel. [:'(] Jeg tygger den fort og skyller ned med drikke. 

Det må jeg prøve på også.. Hvis ikke så har jeg ikke sjans.. Brukte vel sikkert 5 min på den først nå stad:P hehe=)

Tar Gravid (den du svelger 2 tbl om dagen [;)]) og burde ta noe Omega og ja, spiser ikke nok fishy [8D]

Jeg tar også GRAVID og omega 3..
Spist folat fra mars frem til dn var tom, så beg jeg på Gravid og Om3

Venninnen min kjøpte feil, der skal en av de tygges og den smaker ille..

Back
Topp