Kosttilskudd

Sterktønskeombarn35

Flørter med forumet
Marsfiolene 2026 ♡
Hei, er det noen her som tar kosttilskudd utenom det de spiser/drikker hver dag og folsyre?

Vurderte bestille Nycoplus Gravid Kombinasjonspakning, noen som tar denne?

Jeg har brukt Solaray som merke tidligere, så valgte deres kosttilskudd som heter "Baby-me-now" hehe! Den er uten Omega-3 da, så tar den + Omega-3 og ekstra magnesium før jeg legger meg. Litt mindre dose siden det er litt magnesium i Baby-me-now kapslene også.

Innholdet er jo bra og dekker godt det vi skal ha. Men jeg sliter litt med de omega 3 kapslene, de er store og når de "sprekker" i magesekken blir jeg litt uggen, og smågulper tran. Så ville kanskje ikke anbefalt den til noen som blir lett kvalm :hilarious: :wtf:
Usj, jeg er jo ikkje glad i tran fra før av men blir ikkje lett kvalm heller.

Ser det er 4 tabeletter/kapsler som skal taes på denne også, hvordan er de å ta?
For meg som aldri har vært god på å svelge tabletter så var det en tilvening haha. Men to av de er kapsler som går veldig greit. Problemet mitt er vell at en av de «vanlige» tablettene lukter grusomt, så må holde meg for nesen hver gang jeg tar den, for å ikke brekke meg:depressed:

For meg som aldri har vært god på å svelge tabletter så var det en tilvening haha. Men to av de er kapsler som går veldig greit. Problemet mitt er vell at en av de «vanlige» tablettene lukter grusomt, så må holde meg for nesen hver gang jeg tar den, for å ikke brekke meg:depressed:
lukt går bedre enn direkte smak for min del. Får tenke litt til på hva jeg ska bestille har forsatt noen dager igjen i utlandet før jeg skal hjem. Takk for tipset

Jeg vil iallefall anbefale å ikke ta de på tom Får tenke litt til på hva jeg ska bestille har forsatt noen dager igjen i utlandet før jeg skal hjem. Takk for tipset

Jeg vil iallefall anbefale å ikke ta de på tom mage :happy:
Får tenke litt til på hva jeg ska bestille, har fortsatt noen dager igjen i utlandet før jeg skal hjem. Membran for tilbakemeldingen

Jeg tar den og har tatt lifeline når jeg ikke har fått tak på Nycoplus. De er ganske like med tanke på hva de dekker. Jeg har tatt den i over et år da den anbefales fra du starter å prøve. Synes de er helt uproblematiske og lette å svelge. Men etter jeg ble gravid har jeg slitt litt med halsbrann og oppgulp og da kjenner jeg tran-smaken :hungover: Men det er ikke hver dag og ikke veldig ille, så jeg tar de fortsatt altså!

Back
Topp