Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvor mye jod er anbefalt? Er jod i nycoplus gravid vitaminene jeg tar daPS: husk å ta jod, ser du ikke har det på listen. Superviktig med jod om du ikke får i deg nok gjennom kostholdet, noe færreste av oss gjør
Se mer om jod hos Helse Norge her: https://www.helsenorge.no/kosthold-og-ernaring/sma-grep-for-et-sunt-kosthold/derfor-trenger-vi-jod/
Så lenge du tar nycoplus gravid er du dekket på jod. Helse Norge skriver i linken over at gravide skal ha 175mg og ammende 200mg.Hvor mye jod er anbefalt? Er jod i nycoplus gravid vitaminene jeg tar da

godt tips! Har hatt jod på listen før men glemt litt bort, så det skal jeg begynne med igjenPS: husk å ta jod, ser du ikke har det på listen. Superviktig med jod om du ikke får i deg nok gjennom kostholdet, noe færreste av oss gjør
Se mer om jod hos Helse Norge her: https://www.helsenorge.no/kosthold-og-ernaring/sma-grep-for-et-sunt-kosthold/derfor-trenger-vi-jod/
Signere! Tar denne selvJeg bruker denne
![]()
Nycoplus Omega-3 Multi kapsler, 90 stk. - Tran og omegaprodukter - Farmasiet.no
Nycoplus Omega-3 Multi er et komplett kosttilskudd med vitaminer, mineraler og høykonsentrert omega-3. Nycoplus Omega-3 Multi er et komplett kosttilskudd somwww.farmasiet.no
Samme her, kunne sikkert fått det til billigere, men kjenner at jeg ikke orker stresset med å skulle sette sammen noe greier selv.Har kjøpt en sånn oransje pakke fra apoteket, for gravide. Sikkert overpriset, men lettvint!
Uakutuelt å ta omega 3, spyr bare av det.. Er vel innafor å kutte folaten no, så gjør nok det.Jeg kommer til å fortsette med folat gjennom hele graviditeten og ammingTar jod, d-vit og folat + mye kvalmestillendeUakutuelt å ta omega 3, spyr bare av det.. Er vel innafor å kutte folaten no, så gjør nok det.
skader ikke da kroppen uansett «skyller ut» overskuddet.Tar bare d-vit, men må få kjøpt meg jod. Ja, den kan fint kuttes etter uke 12, jeg har hvertfall stoppet med denTar jod, d-vit og folat + mye kvalmestillendeUakutuelt å ta omega 3, spyr bare av det.. Er vel innafor å kutte folaten no, så gjør nok det.
Ahh, visste ikke! Får se hva jeg gjør.. sliter fortsatt litt med kvalme, så de dagene dropper jeg nok..Jeg kommer til å fortsette med folat gjennom hele graviditeten og ammingskader ikke da kroppen uansett «skyller ut» overskuddet.
Fra apotek 1:
I andre og tredje trimester, samt under amming er anbefalt inntak av folat 500 mikrogram per dag. Dette er mer enn dobbelt så mye som de fleste får i seg gjennom kosten. I denne perioden kan det derfor være fornuftig å supplere kosten med et ekstra tilskudd av folsyre på 400 mikrogram.
Link: https://www.apotek1.no/livsstil/kost-og-ernaering/kostraad/kostraad-for-gravide-og-ammende
Sliter selv med masse brekninger etter å ha tatt pillene, verste delen av dagenAhh, visste ikke! Får se hva jeg gjør.. sliter fortsatt litt med kvalme, så de dagene dropper jeg nok..

Sliter selv med masse brekninger etter å ha tatt pillene, verste delen av dagen![]()

Går greit, bare 186 dager igjenJeg kom faktisk på når jeg leste kommentaren din nå at jeg sluttet på den gravid-typen sist, fordi jeg ble kvalm av den, og husker at flere andre også ble det!! Det kan vere helt tilfeldig eller psykisk såklart, men kanskje det er verdt å teste en annen type siden du blir ekstra dårlig etterpå?![]()
Er verdt det, så holder ut!