Kosttilskudd?

Rosalia

Elsker forumet
Hvilken type bruker dere og hvorfor?
Fins jo flere alternativer her. Hvilken blir billigst men samtidig det man trenger?
 
Jeg bruker nycoplus multi og ekstra folat.
Tar ekstra d-vit pga mangler, og c-vit i håp om at urinveiene mine blir fornøyd fortere.
 
Jeg kjøper sånn gravidpakke på apoteket med folat og div. vitaminer. Litt dyrt, men går også noen kroner til Redd Barna når jeg kjøper den.

Synes det er så greit å ha ei stripe med merket dag å forholde seg til :)
 
Jeg kjøper sånn gravidpakke på apoteket med folat og div. vitaminer. Litt dyrt, men går også noen kroner til Redd Barna når jeg kjøper den.

Synes det er så greit å ha ei stripe med merket dag å forholde seg til :)
Bruker dosett, så legger jeg opp for 28dager i slengen, det går kjempefint det og.
 
Jeg bruker tran med ekstra d-vitaminer, passer veldig fint, for mini bruken den samme, bare halv dose. + multivitaminer og Folat og Jod-tabletter utenom.
 
Tar folat og ekstra D-vit pga mangel, samt b12injeksjoner hver tredje mnd. Mangler det og.. :p
 
Jeg tar kun folat og en jodtablett annenhver dag.
Jeg tror jeg får i meg alt jeg trenger gjennom vanlig mat. Tar jeg ikke så mye tilskudd blir jeg mer bevisst på å spise smartere for å få i meg det jeg trenger :hilarious:

... og så hjelper det å ha fått dilla på torsk og laks, haha.. får se hvor lenge det varer! :laughing002
 
Har lifeline vare sin pakke. Den var på tilbud, så da kjøpte jeg likegodt tre pakker med den. :woot: Men den store hvite i den er litt stor. Noen som plages med det?
 
Har lifeline vare sin pakke. Den var på tilbud, så da kjøpte jeg likegodt tre pakker med den. :woot: Men den store hvite i den er litt stor. Noen som plages med det?
Hvis det er den jeg har hatt så synes jeg ikke den var så stor egentlig :p men jeg er pillesluker så det har ikke mye å si for meg, kan ta sikkert ti piller på en gang jeg
 
Nå bare folat. Tidligere tok jeg D-vitamin og b12. Tok blodprøve som viste normale nivå av d og b12 så da droppet jeg det.
 
Back
Topp