Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nesten helt det samme her! c vitamin kun i perioder daJeg bruker nycoplus multi og ekstra folat.
Tar ekstra d-vit pga mangler, og c-vit i håp om at urinveiene mine blir fornøyd fortere.
Bruker dosett, så legger jeg opp for 28dager i slengen, det går kjempefint det og.Jeg kjøper sånn gravidpakke på apoteket med folat og div. vitaminer. Litt dyrt, men går også noen kroner til Redd Barna når jeg kjøper den.
Synes det er så greit å ha ei stripe med merket dag å forholde seg til
Samme gjør vi! Lillegutt er veldig glad i tran (med sitron), og spesielt i sanasol. Ikke så rart siden den smaker jo veldig godt da!Folat. Tar tran å sanasol ilag med jentungen
Her og går det i tran med sitron, den er helt grei egentlig. Å sanasol er jo godteriSamme gjør vi! Lillegutt er veldig glad i tran (med sitron), og spesielt i sanasol. Ikke så rart siden den smaker jo veldig godt da!
Hvis det er den jeg har hatt så synes jeg ikke den var så stor egentlig men jeg er pillesluker så det har ikke mye å si for meg, kan ta sikkert ti piller på en gang jegHar lifeline vare sin pakke. Den var på tilbud, så da kjøpte jeg likegodt tre pakker med den. Men den store hvite i den er litt stor. Noen som plages med det?