Kosttilskudd

Jentehumor

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Hei!
Jeg er i uke 26 nå og har begynt å sløve med kosttilskudd. Jeg velget å ta det siden jeg er så ensformig på middag og pålegg. Men gjør det noe om jeg slutter å ta kosttilskudd, og spiser servelat på brødskiva hver dag? Får ungen det den trenger fra lageret mitt i kroppen og det rett og slett bare er til meg selv det kosttilskuddet?
Om jeg bør fortsette hvis jeg ikke klarer å spise variert nok, kreves det at jeg må starte "tilvenningen" på nytt fordi jeg har sløvet? Altså at det tar 2-3 måneder før kroppen tar til seg alt og begynner å dele med babyen. Kanskje jeg har misforstått, men trenger litt hjelp:)


Sent from my iPho
 
Hei!
Jeg er i uke 26 nå og har begynt å sløve med kosttilskudd. Jeg velget å ta det siden jeg er så ensformig på middag og pålegg. Men gjør det noe om jeg slutter å ta kosttilskudd, og spiser servelat på brødskiva hver dag? Får ungen det den trenger fra lageret mitt i kroppen og det rett og slett bare er til meg selv det kosttilskuddet?
Om jeg bør fortsette hvis jeg ikke klarer å spise variert nok, kreves det at jeg må starte "tilvenningen" på nytt fordi jeg har sløvet? Altså at det tar 2-3 måneder før kroppen tar til seg alt og begynner å dele med babyen. Kanskje jeg har misforstått, men trenger litt hjelp:)


Sent from my iPho
Hei!
Variert og sunt kosthold er viktig både i graviditeten og ellers i livet. Ved å spise variert og få i deg fiks, kjøtt, grønnsaker og frukt, har man ikke behov for kosttilskudd. Dersom du ikke har vært så nøye på dette før, synes jeg du skal se på det som en gylden anledning til å lage deg gode kostvaner. Dette vil også væresvært viktig når barnet kommer og du skal være et godt forbilde for ditt barn. Husk at foreldre er de viktigste rollemodellene i barnets liv. Lykke til med graviditeten og veien til et bedre kosthold! Hilsen Elin
 
Back
Topp