Kosttilskudd?

Studentmamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Tar dere noen form for kosttilskudd nå som dere er gravide?

Jeg tar folat, men lurer på om jeg skal gå til innkjøp av omega 3 f.eks. Hva trenger man? Jeg husker så lite fra forrige graviditet...

Hva tar dere? :)

kun folssyre tabletter. spiser nok fisk og grønt ellers så trenger ikke mer.

spiser folsyre nå, men skal sjekke om jeg trenger jern..

Dette liker jeg :P Er ikke flink til ta sånne store, ekle omega-3 kapsler.. ;) Siser igrunn mye fisk og grønnsaker, så det burde kanskje være bra nok? :)

jeg bruker sånn kosttilskudd for gravide! Den inneholder både folat, omega 3 og kalsium!

Kosttilskudd for gravide her også. 4 store piller/kapsler som må svelges på intervaler! Haha

Kosttilskudd for gravide her også. 4 store piller/kapsler som må svelges på intervaler! Haha

Ååå, er det de som heter GRAVID? Prøvde meg på de sist gang, men måtte gi opp til slutt.. Brakk meg så fælt at det kom opp igjen hver gang :P Er det en av de som smaker helt forferdelig? en svart pille? hehe, gamle minner dukker opp her!

Håper det finnes noen alternativer til disse hvis jeg må ha noe tilskudd av noe slag :P

Ååå, er det de som heter GRAVID? Prøvde meg på de sist gang, men måtte gi opp til slutt.. Brakk meg så fælt at det kom opp igjen hver gang :p Er det en av de som smaker helt forferdelig? en svart pille? hehe, gamle minner dukker opp her!

Håper det finnes noen alternativer til disse hvis jeg må ha noe tilskudd av noe slag :p

Jupp, en slik oransje boks til 30 dagers forbruk for ca 400?
Skipper kveldsmat for å si det sånn :p Er to omega-3 kapsler , en mineral (hvit) og en sort.
Var å sår i halsen her en kveld (tar pillene i perioden 20 - 21.30) men da jeg våknet morgenen etter var den fortsatt i halsen. Huff, vil heller ta 6 små piller enn de kampdigre der :p

Jupp, en slik oransje boks til 30 dagers forbruk for ca 400?
Skipper kveldsmat for å si det sånn :p Er to omega-3 kapsler , en mineral (hvit) og en sort.
Var å sår i halsen her en kveld (tar pillene i perioden 20 - 21.30) men da jeg våknet morgenen etter var den fortsatt i halsen. Huff, vil heller ta 6 små piller enn de kampdigre der :p
Hehe, akkurat de ja! :P Du er flink hvis du klarer hele boksen! :) Det er ikke lett å få i seg de enorme pillene når du er uggen fra før av! Synes størrelsen på folaten er veldig fin! :P hehe

Jeg tar folat, omega-3 og kalsium fordi jeg måtte kutte melk pga for høyt blodsukker :/
Er jeg for kvalm tar jeg bare folaten..

Jeg tar tran og multivitamin fra før, og ekstra folat for å komme opp i riktig dose.

Jeg tar omega 3 til vanlig og tar i tillegg folat nå. Vurderer å starte med multivitaminer eller lignende, siden kvalmen nå gjør kostholdet redusert og ensformig.

Back
Topp