Kosttilskudd

Leelu

Elsker forumet
Bare litt nysgjerrig jeg.
Tar dere kosttilskudd?

Jeg tar jern og omega 3 kapsler, og kalsium (fordi jeg ikke drikker melk pga. snuppas melkealergi). Husker dem ikke hver dag, men prøver å være flink, hva med dere?

Her er det tran og kalsium (siden jeg ikke drikker melk jeg heller, pga at minsten ikke tåler det). Husker ikke på kalsium hver dag, men tran tar vi alle sammen på kvelden.

Klarer ikke tran jeg, prøvde for første gang siden jeg ble tvunget i barndommen når vi kjøpte tranflaske til snuppa, men det gikk ikke bra for min del, brakk meg i 10 minutter etter en skje. Har til og med problemer med at de omega3 kapslene av og til kommer opp. 

Men snuppa liker tran 

Leelu skrev:
Klarer ikke tran jeg, prøvde for første gang siden jeg ble tvunget i barndommen når vi kjøpte tranflaske til snuppa, men det gikk ikke bra for min del, brakk meg i 10 minutter etter en skje. Har til og med problemer med at de omega3 kapslene av og til kommer opp. 

Men snuppa liker tran 

Om du ønsker å ta tran så vil jeg tipse deg om å ta den med sitron smak (møllerens er best) og drikke den med litt annanasjuice. Da kjenner du ikke transmaken, ingen brekninger og kjenner heller ikke på smaken hele dagen :-)
Jeg har samme problem som deg med vanlig tran og kapsler  men merker ingenting til det når jeg tar den  med sitronsmak blandet i juice.

jan2010/juli2011 skrev:

Leelu skrev:

Men snuppa liker tran 

Om du ønsker å ta tran så vil jeg tipse deg om å ta den med sitron smak (møllerens er best) og drikke den med litt annanasjuice. Da kjenner du ikke transmaken, ingen brekninger og kjenner heller ikke på smaken hele dagen :-)
Jeg har samme problem som deg med vanlig tran og kapsler  men merker ingenting til det når jeg tar den  med sitronsmak blandet i juice.

Takk for tipset, om jeg noen sinne maner meg opp til å prøve tran igjen skal jeg prøve det på den måten du nevner!

Jeg skulle tatt tran men er så dårlig på å huske sånne ting, så blir til at jeg aldri gjør det -.- uff

pørver å huske omega3 kapslene, ellers er det b-vitaminer pga av ekstrem håravfall:(

Tovvar skrev:
pørver å huske omega3 kapslene, ellers er det b-vitaminer pga av ekstrem håravfall:(

Synes du B-vitaminene hjelper?
Synes jeg mister en del hår jeg også, har så langt hår så det føles som det er hårstrå overalt. 

Back
Topp