Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer ikke tran jeg, prøvde for første gang siden jeg ble tvunget i barndommen når vi kjøpte tranflaske til snuppa, men det gikk ikke bra for min del, brakk meg i 10 minutter etter en skje. Har til og med problemer med at de omega3 kapslene av og til kommer opp.Leelu skrev:
Men snuppa liker tran
jan2010/juli2011 skrev:
Klarer ikke tran jeg, prøvde for første gang siden jeg ble tvunget i barndommen når vi kjøpte tranflaske til snuppa, men det gikk ikke bra for min del, brakk meg i 10 minutter etter en skje. Har til og med problemer med at de omega3 kapslene av og til kommer opp.Leelu skrev:
Men snuppa liker tran
Om du ønsker å ta tran så vil jeg tipse deg om å ta den med sitron smak (møllerens er best) og drikke den med litt annanasjuice. Da kjenner du ikke transmaken, ingen brekninger og kjenner heller ikke på smaken hele dagen :-)
Jeg har samme problem som deg med vanlig tran og kapsler men merker ingenting til det når jeg tar den med sitronsmak blandet i juice.