kosttilskudd

Dordy**

Glad i forumet
For å få litt mer energi?

Tips?

Føler meg sliten, slapp og trøtt konstant og det begynner å ta på humøret:/

du bør jo sjekke jern-innholdet i blodet ditt, samt folsyre og B-12. Mangler på dette er "vanlig" for menstruerende kvinner, og symptomene du beskriver er symptomer på mangel på dette. Hadde nok bare prøvd multivitaminer om du ikke vil undersøke manglende dine nærmere. [:)] Hva med å ta kontakt med en helhetsterapeut?

ORIGINAL: SleepingBeauty

du bør jo sjekke jern-innholdet i blodet ditt, samt folsyre og B-12. Mangler på dette er "vanlig" for menstruerende kvinner, og symptomene du beskriver er symptomer på mangel på dette. Hadde nok bare prøvd multivitaminer om du ikke vil undersøke manglende dine nærmere. [:)] Hva med å ta kontakt med en helhetsterapeut?

Ja hvorfor ikke:) Men bor på landet:p ikke så veldig sentralt så veit ikke om det finnes det er:)

ORIGINAL: Dordy**

Ja hvorfor ikke:) Men bor på landet:p ikke så veldig sentralt så veit ikke om det finnes det er:)

[:)] Nei da er det ikke sikkert det finnes, men en tur på legekontoret for å sjekke jern-innhold etc er nok ike så dumt! [:)] God bedring! Vet hvordan du har det!

sjekk ut herbalife.
Aldri følt meg så bra som når jeg bruker opplegget deres[:D]

ORIGINAL: Dordy**

[:)] Nei da er det ikke sikkert det finnes, men en tur på legekontoret for å sjekke jern-innhold etc er nok ike så dumt! [:)] God bedring! Vet hvordan du har det!

Anbefaler deg også å ta en tur til fastlegen for å utelukke div. mangler. Jeg tok blodprøve i forrige uke, manglet folat og jern, så nå tar jeg tabletter og satser på å føle meg mye piggere etter hvert [:)]

ORIGINAL: Buffeluremamma

sjekk ut herbalife.
Aldri følt meg så bra som når jeg bruker opplegget deres[:D]

Hva bruker du av det? shaker...

Back
Topp