*minime* Glad i forumet 12 Apr 2010 #1 Hei alle sammen... [:)] Noen som vet om den Lifeline Gravid komplett kosttilskudd inneholder forlat? Eller må en ta dette i tillegg til den pakken?
Hei alle sammen... [:)] Noen som vet om den Lifeline Gravid komplett kosttilskudd inneholder forlat? Eller må en ta dette i tillegg til den pakken?
T trille85 Glad i forumet 12 Apr 2010 #2 Mener på at den skal innholde alle vitaminer man skulle trenge ekstra under svangerskapet, deriblant folat..
Mener på at den skal innholde alle vitaminer man skulle trenge ekstra under svangerskapet, deriblant folat..
M M.J13.11.09 Forelsket i forumet 12 Apr 2010 #3 Det inneholdt det før men de pakkene jeg har kjøpt nå inneholder ikke det.Så har kjøpt som jeg tar ved siden av![:)]
Det inneholdt det før men de pakkene jeg har kjøpt nå inneholder ikke det.Så har kjøpt som jeg tar ved siden av![:)]
*minime* Glad i forumet 12 Apr 2010 #4 For eg kunne ikke finne noe som inneholdt Folat oppi der liksom...Må lese litt bedre på pakken, men kan se ut som det må tas i tillegg...
For eg kunne ikke finne noe som inneholdt Folat oppi der liksom...Må lese litt bedre på pakken, men kan se ut som det må tas i tillegg...