Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LinnOgKent
ORIGINAL: MammaOkt
Det er A vitaminer en ikke skal få for mye i seg av når en er gravid, da det kan føre til fosterskader. Så dersom du tar omega 3 ( fra f.eks tran ) og multivitaminer i tillegg, må det være multivitaminer UTEN A vitaminer.
Jeg fant ut dette 3 mnd inn i graviditeten og fikk stor panikk!
Hvordan er dette mulig?? JEg har kjøpt "GRAVID vitamin- og mineraltilskudd" på apoteket.. Disse tablettene inneholder bl.a A vitaminer???? Er du HELT 110% sikker på at man IKKE skal spise A vitaminer i det hele tatt??[8|]
Det er A vitaminer en ikke skal få for mye i seg av når en er gravid, da det kan føre til fosterskader. Så dersom du tar omega 3 ( fra f.eks tran ) og multivitaminer i tillegg, må det være multivitaminer UTEN A vitaminer.
Jeg fant ut dette 3 mnd inn i graviditeten og fikk stor panikk!
ORIGINAL: bleieslutt123
Har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Jeg tar folat og omega-3, men lurer på om dere tar noe mer av vitaminer? Sånne multi-vitaminer er å anbefale?
ORIGINAL: Trin
Noen her som har funnet omega3-tabletter uten D-vitamin?
Det er jo D-vitamin i alle multivitaminpiller, og det er det også i alle omega3-tablettene jeg har funnet. Det er jo ikke bra å få for mye D-vitamin...Tar gjerne i mot tips om noen har funnet en! [:)]