Kosttilskudd i svangerskapet

C-tine

Gift med forumet
Mailykke 2018
89f1d13f9bc25b0c616df614feb65a1f.jpg

10 dagsdoser jeg ikke har fått i meg, siden jeg begynte på kosttilskuddet 31.07. Er ikke så altfor gale det [emoji1]
Jeg har én pakke igjen(4 uker) som jeg tenker å ta, før jeg bytter til de som heter Mamma. De går ut på dato i mars.
Flere som fremdeles tar disse eller?

Jeg begynte akkurat på «mamma» selv om jeg har vært i 2.trimester en liten stund nå. Det føltes bortkasta å bare ikke ta ferdig hele pakken med «gravid» [emoji1326]‍♀️

Hva er forskjellen på de? Noen som vet? [emoji4]

Jeg sluttet med disse igår, har gått over til å legge dosett selv :) Tar multivitaminer, Omega3 og vitamin D.

Jeg bruker mamma nå, men hadde nok tatt resten. For gale og kaste de:)

Sniker fra desember.

Jeg har brukt Lifeline Care så jeg har ingen erfaring med disse men det er vel ingen grunn til å kaste de? Du kan vel ta de for gravide hele svangerskapet? Det har jeg gjort, går over til de for ammende når barnet er født.

Jeg har 2 pk til med den som heter Gravid. Så kommer til å bruke de opp før jeg evt kjøper noe annet [emoji12]

Var hos ernæringsfysiolog i dag og fikk beskjed om å droppe multivitamin, men fortsette med omega-3 med a og d, jod og folsyre. Så kommer ikke til å kjøpe gravidvitaminer likevel, selv om jeg hadde tenkt det da resten av vitaminene gikk tomme.

Var hos ernæringsfysiolog i dag og fikk beskjed om å droppe multivitamin, men fortsette med omega-3 med a og d, jod og folsyre. Så kommer ikke til å kjøpe gravidvitaminer likevel, selv om jeg hadde tenkt det da resten av vitaminene gikk tomme.
Tok du blodprøver for å sjekke at "alt annet" var unødvendig?

Jeg har begynt med «mamma» vitaminene. Men tok ferdig gravid først.

Tok du blodprøver for å sjekke at "alt annet" var unødvendig?
Det har jeg tatt ja, og alt er fint. Men skal høre med legen også hva han mener. Nå skal det sies at ernæringsfysiologen satte opp en kostplan, så da dekker det jeg spiser på den det jeg trenger, altså.

89f1d13f9bc25b0c616df614feb65a1f.jpg

10 dagsdoser jeg ikke har fått i meg, siden jeg begynte på kosttilskuddet 31.07. Er ikke så altfor gale det [emoji1]
Jeg har én pakke igjen(4 uker) som jeg tenker å ta, før jeg bytter til de som heter Mamma. De går ut på dato i mars.
Flere som fremdeles tar disse eller?

Jeg tok, men de tablettene er så store at jeg droppet de

Back
Topp