Bkno4946252
Andre møte med forumet
Hvilke type kosttilskudd går dere på under graviditeten nå i 2. Trimester? [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt en fra Nycoplus Mamma, som er fra 2.trimester videre til amming [emoji5]
https://www.apotek1.no/produkter/nycoplus-mamma-tabletter-og-kapsler-5656stk-856326p
Jeg bestilte denne, men fikk i posten en som heter «mamma» men underteksten er: anbefales for nybakte mødre og ammede. Vet du om de har endret pakken, evt om det inneholder det samme? [emoji848] Forstår ingenting.. bestilte fra den siden du linker til også [emoji26]
Jeg bestilte denne, men fikk i posten en som heter «mamma» men underteksten er: anbefales for nybakte mødre og ammede. Vet du om de har endret pakken, evt om det inneholder det samme? [emoji848] Forstår ingenting.. bestilte fra den siden du linker til også [emoji26]
Denne har jeg ogHar kjøpt en fra Nycoplus Mamma, som er fra 2.trimester videre til amming [emoji5]
https://www.apotek1.no/produkter/nycoplus-mamma-tabletter-og-kapsler-5656stk-856326p
Kan jo være de har endret teksten, men trodde ikke det?
Kan du ta bilde av den?
Vis vedlegget 265640
Sendte meld dit jeg bestilte. Fikk som svar at produsenten hadde endret pakningen og noe av innholdet i tablettene [emoji17] Hun skulle sende videre melding til produsenten og høre om man fremdeles kan ta den som det står «MAMMA» på, eller om de har noe annet som skal erstatte denne [emoji21] Syntes det var veldig rart noen får kjøpt den gamle, og andre ikke [emoji17][emoji17]
Startet på LIFELINE CARE nå, så får vi se om jeg bytter etterhvert hvis det kommer noe videre svar! [emoji4]
Jeg så på forskjellen på innholdet, og den eneste forskjellen var at folat var på 200 på den jeg sendte link til vs 400 på den du fikk [emoji5] så tror ikke det gjør noen ting å ta den [emoji5][emoji1374]
Hvilken probiotika er det som er spesielt for gravide?Tar tran, vitamin D og probiotika for gravide. Akkurat sluttet med folat, og sluttet med multivitamin for gravide da jeg er så kvalm.
Takk for svar! Skal sjekke den utDen heter Dr. Formulated Probiotics, Once daily prenatal og er fra merket Garden of Life. Jeg kjøpte mine på Whole Foods i USA, men vet at de selger de på iHerb også. Har brukt en annen type fra samme merke tidligere som er vanlig probiotika.