Kosttilskudd i graviditeten?

Jeg har kun tatt folat[emoji846]

Jeg bestilte denne, men fikk i posten en som heter «mamma» men underteksten er: anbefales for nybakte mødre og ammede. Vet du om de har endret pakken, evt om det inneholder det samme? [emoji848] Forstår ingenting.. bestilte fra den siden du linker til også [emoji26]

Kan det være de har sendt feil da?

Jeg tror det er 2 forskjellige i butikken, men når du har bestilt denne fra linken, så burde du jo fått denne? [emoji5]

Jeg holdt på å ta feil når jeg var på apoteket sist, men passet på at det stod fra 2.trimester [emoji5]

Jeg bestilte denne, men fikk i posten en som heter «mamma» men underteksten er: anbefales for nybakte mødre og ammede. Vet du om de har endret pakken, evt om det inneholder det samme? [emoji848] Forstår ingenting.. bestilte fra den siden du linker til også [emoji26]

Kan jo være de har endret teksten, men trodde ikke det?

Kan du ta bilde av den?

Jeg har en som heter GraVitamin fra Pfizer. Bestilte på apotek på nettet. Tar denne pluss tran hver dag. [emoji4]

Folat. Ikke kjøpt gravid vitaminer denne gangen. Samme prosedyre hver dag sammen med ungene til kveldsmat:tran, sanasol, vitaminbjørner

Kan jo være de har endret teksten, men trodde ikke det?

Kan du ta bilde av den?

Image1530796227.095961.jpg

Sendte meld dit jeg bestilte. Fikk som svar at produsenten hadde endret pakningen og noe av innholdet i tablettene [emoji17] Hun skulle sende videre melding til produsenten og høre om man fremdeles kan ta den som det står «MAMMA» på, eller om de har noe annet som skal erstatte denne [emoji21] Syntes det var veldig rart noen får kjøpt den gamle, og andre ikke [emoji17][emoji17]

Startet på LIFELINE CARE nå, så får vi se om jeg bytter etterhvert hvis det kommer noe videre svar! [emoji4]

Vis vedlegget 265640

Sendte meld dit jeg bestilte. Fikk som svar at produsenten hadde endret pakningen og noe av innholdet i tablettene [emoji17] Hun skulle sende videre melding til produsenten og høre om man fremdeles kan ta den som det står «MAMMA» på, eller om de har noe annet som skal erstatte denne [emoji21] Syntes det var veldig rart noen får kjøpt den gamle, og andre ikke [emoji17][emoji17]

Startet på LIFELINE CARE nå, så får vi se om jeg bytter etterhvert hvis det kommer noe videre svar! [emoji4]

Jeg så på forskjellen på innholdet, og den eneste forskjellen var at folat var på 200 på den jeg sendte link til vs 400 på den du fikk [emoji5] så tror ikke det gjør noen ting å ta den [emoji5][emoji1374]

her går det i;
folat (skal slutte når jeg har spist opp, men det er sikkert ikke før i uke 14-15)
jod
sink
d vitamin
e vitamin
så har tenkt å fortsette med disse (bortsett fra folat))

Folat også måtte jeg ta jerntilskudd en periode nå.. Og jordmor sa at jeg måtte ta omega3 for å få et smart barn! [emoji6]

Den heter Dr. Formulated Probiotics, Once daily prenatal og er fra merket Garden of Life. Jeg kjøpte mine på Whole Foods i USA, men vet at de selger de på iHerb også. Har brukt en annen type fra samme merke tidligere som er vanlig probiotika.

Den heter Dr. Formulated Probiotics, Once daily prenatal og er fra merket Garden of Life. Jeg kjøpte mine på Whole Foods i USA, men vet at de selger de på iHerb også. Har brukt en annen type fra samme merke tidligere som er vanlig probiotika.
Takk for svar! Skal sjekke den ut:-)

Back
Topp