Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er lat, orker ikke lese meg opp på hvert enkelt tilskudd (selv om jeg har lest meg opp på NHI sine sider) eller sjekke prisforskjeller osv, og tar derfor daglig Lifeline Cares kosttilskudd (4 tabletter): https://imageproxy.wolt.com/menu/me...ee-b772-b6d1f6df5e09_pearl866x_gravid__1_.jpg Ble anbefalt av apoteket. Snakket med fastlege og jordmor om det, som begge synes det var smart og at jeg bare bør fortsette fram til barnet er født. Ddet fins andre merker også, det de har felles er at de inneholder alle de anbefalte tilskuddene fra helsemyndighetene (inkl. folat), i riktig dose.
Tar Nycoplus gravid jeg, enkelt og greit. Kjøper på Farmasiet, da det er en del billigere enn apotek. Du får også 15% i tillegg med koden FARMASIETSTUDENT15
Nycoplus Gravid sikrer kroppens daglige inntak av omega-3, vitaminer og mineraler for de som planlegger svangerskap, og gjennom hele svangerskapet. Nycoplus