kostnader

lindispindis

Forelsket i forumet
hvor mye ca.har dere brukt på bryllupet? Kan man gjøre et bryllup sånn halvveis billig(ikke 100.000 kr.bryllup liksom!:p),uten at det ser enkelt ut..?:) er helt blank jeg,og har så lyst på bryllup her i gården[:D]

lurer på d samme jeg også... hmmm

vi giftet oss i  fjord 22 juni;)  de kom på ca 35 tusen for ALT,

3 retters middag t 47 stk, lokale, blomster, sangerinne,  hadde 13 til kakene. bryllupskaka, bordkort, pynt . alttilbehøre til meg å manne å dress t gutten vår ..

de trenger ikke bli såå dyrt, dersom en er besvisst på hvor en kjøper ting.
lagde alle oppsatser og brudebuketten selv, sparte myyyye på de,
fikk alle tanter til å lage hver sin kake,
osv;)
[:D]

Våfrisørrt bryllup kommer på ca 60000. Og det er ganske stort (tror jeg)
hvertfall 70 gjester til middag pluss 15 til til kaffien.
Forrett og middag. ca 16000
drikke                  ca 7000
lokale                       2500
klær                         13000
frisør                     ca 1800
kake                         1500
blomster                 ca 4000

kommer ikke på resten i farten  [&:]

ORIGINAL: Mammaen til Basse

Vi hadde 28 gjester. ALT inkl, dvs klær oh tilbehør til 5 stk[brud, brudgom, forlover og to barn] leie av lokale, blomster ( selv om vi endte med å få de gratis da de hadde klart å selge de blomstene jeg hadde bestillt og sagt at det var til bryllup ) kjøp av kake, vin, øl, brus ( vi stod for dette hele kvelden ) og mat ( vi grillet siden det var sommer. så hadde kun grilling, ingen forrett eller dessert. ) ingr til kaker. hotell rom, det vi trengte av pynt ( gjorde det veldig enkelt med to store fat med kubbelys, vann og stener. resten var sånne duft lys fra ikea ett på hver iden av et rør med en rose i, og så røde og hvite filt hjerter spredt i mellom... ) oppsett av hår, legging av negler ol til bruden og....
alt  ialt havnet vi på ca 30 000...

det meste av klær og tilbehør ble kjøpt på ebay. og vi ble KJEMPE fornøyde.. kommer til å handle kjole til en anledning der senere og. ingen tvil!!!

da klarte dere få ett billig bryllup igrunn... [:D] håpe vi også klare d den dagen d skjer[:D]

Back
Topp