Kostnader surfing mobil...

kaosfest

Glad i forumet
Jeg har HTC Desire HD, og må koble av Wi-Fi (trådløst nettverk) for så å skru på 3G for å kunne ta mot mms- meldinger.
Da lurer jeg på...
Koster dette meg noe ekstra?
Tør ikke ha på 3G hele tiden, for i områder der jeg ikke er tilkoblet trådløst, da vil vel 3G bli brukt til automatiske oppdateringer..?
Teit opplegg, eneste jeg er misfornøyd med med denne tlf...

Er egentlig usikker, men jeg har på 3g nesten hele tiden og wifi. Har dog en se w995.

Men min man har peiling på slik, jobber i Telenor og har aldri nevnt noe om kostander med dette. Ei heller sees det på regningen.

hmmm,jeg har samme tlf som deg,men må da ikke skru av eller på noe for å få sendt mld.Har heller ikke 3G på hele tiden så vidt jeg vet...hehe

Når man surfer på mobilen så betaler man ikke for antallet minutter, men antall kb man laster ned.

Jeg har en HTC Desire Z, og har lagt snarveier til Wi-Fi (trådløst) og Mobilt (bredbånd) på skrivebordet. Dersom man bruker Mobilt koster det noe dersom man ikke har et abonnement med fri bruk, Wi-Fi koster ikke noe.
Jeg pleier å ha begge avslått dersom jeg ikke skal bruke nettet, fordi da bruker telefonen mindre strøm.
Dersom Mobilt er av, vil ikke mobilen bruke mobilnettet selv om 3G er på. Slik min mobil er satt opp, så spør den meg om jeg ønsker å laste ned oppdateringer når det kommer nye. Svarer ja dersom jeg er på trådløst, ellers så venter jeg til jeg er på trådløst

Back
Topp