Kostnad medisiner IVF?

Emzz

Andre møte med forumet
Hei
Vi skal begynne med IVF 20.08, offentlig, og i den forbindelse lurer jeg på hva andre har betalt for medisiner(lang protokoll). Jeg vet at det er store variasjoner men fortsatt interresant å få et innblikk.
Jeg skal ha lang protokoll og gå på Synarela, Gonal-F 900-450-300, Otrivelle og Crinone. Er det noen som har tatt de samme medisinene?

Hvis det finnes en tråd fra 2022 om dette så beklager jeg men jeg fant den i så fall ikke Jeg er helt ny i dette forumet(har bare lest tråder i forum men ikke meldt meg inn så jeg kan poste selv)

På 3 forsøk, kort protokoll, brukte vi totalt rundt 33 tusen kr. Fikk tilbake ca 15 tusen fra helfo. Dette var i 2019.
På to av forsøkene gikk jeg på gonal-f, orgalutran, ovitrelle og lutinus. På det siste gikk jeg på bemfola, fyremadel, ovitrelle og lutinus.

Tror du kan sjekke stykkpriser på nettbutikk til apoteker hvis du vil regne litt på det selv.

Husk å ta vare på kvitteringer med signatur fra apotek som helfo skal ha hvis du søker om refusjon. Og send inn etter hvert forsøk hvis det viser seg at du trenger fler enn ett.
Lykke til!

Du finner prisene for hver medisin på felleskatalogen :)

Sjekk opp på felleskatalogen, så får du svar på hva enkelt medisin koster, så finner du fort ut totalen :)
Tror jeg betalte ca 10-12k (kort protokoll), for et forsøk.

Back
Topp