Sniker,Hvordan går det med dere?her går det til h****,for jeg spiser vare sjokolade og drikker cola om dagendette skal jeg legge fra meg NÅ!
![]()
Men ja anefaler deg å slutte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker,Hvordan går det med dere?her går det til h****,for jeg spiser vare sjokolade og drikker cola om dagendette skal jeg legge fra meg NÅ!
![]()
Huff,takk for at du kommer og sier dette..har ikke lagt på meg foreløpig,men fortsetter het sånn,så blir det enden!Sniker,
Men ja anefaler deg å sluttejeg gjorde ikke det og la på meg under amming pga dette.. Veide tilslutt mer enn hva jeg veide som høygravid
lykke til
![]()
lavkarbo smoothie da? Har du oppskrift?Hahaher går det overraskende greit. Så greit at jeg noen ganger glemmer at jeg spiser lavkarbo. Som en dag jeg hadde glemt nøklene hjemme og
Måtte sette meg på cafeen her å vente. Kjøpe en kaffe og en muffins og satte meg ned.. Da kom jeg på at jeg ikke spiser muffin ^^ dyr kaffe for å si det sånn.
Ellers er jeg veldig flink til å lage gode lavkarbo ting! Boller og smoothies og iskaffe og sånn! Som jeg koser meg med!
-- tasting fra mobil --
Bringebær er det med minst karbslavkarbo smoothie da? Har du oppskrift?
lager en del smoothie her med, men det er ikke lavkarbo. Har foresten ikke kommet helt i gang med lchf enda![]()
Hvordan er det med lavkarbo og amming da???
Her får tulle mageknip av cola så kvitt det problemet iallefall.....
Haha,jeg joiner deg på denNei vet du hva. Nå er det skjerpings. Jeg går bare opp i vekt jeg. Den ene gravidbuksen var skikkelig trang nå haha. Ikke mer snop og raske karbs. Nå er barseltiden over Hehe.