~*kostholdsdagbok*~

*RosaMiraBella*

Blir kjent med forumet
Planen er å gå ned 2-2,5kilo til 17.mai..

UKE 1

mandag:

frokost- havregrøt m linfrø og solsikkefrø og kanel, proteinshake
mellommåltid- en nutrilettbar
lunsj- kesam
middag- kyllingsalat
kvelds- melon med serranoskinke 

Tirsdag

frokost- kesam og et ryvita med lettost, kaffe
mellommåltid- 2 bløtkokte egg
lunsj- grov tortilla med tacokjøtt, grønnsaker, ekstralett ost og kesam 1%
middag- grilla kotelett, salat (bittelitt ris og potetsalat.... orka ikke si jeg var på slankern til pappa.. de tror aldri jeg klarer det uansett)

Onsdag

frokost i all hast-1 nutrilettbar og iste uten sukker
lunsj- den andre nutrilettbaren i pakka
mellommåltid- noen rissnakcs
middag- grov tortilla med kyllingfilet, løk, paprike og kesam1%fett
kvelds- vannmelon

ORIGINAL: Destiny85

Flink du er *RosaMiraBella*[:D] 

Jeg tror du klarer det! Ikke hør på hva pappaen din og de sier, familien min var demotiverende de også... Om jeg bare så på noe som var søtt fikk jeg masse kommentarer og blikk... til slutt ga jeg bare faen og sa de kunne holde kjeft! Så nå driter jeg i hva de sier og kjører mitt eget løp[:D]

takk! håper jeg klarer det... har jo to uker på meg og sist jeg veide meg stoppa vekta på 59,5.. men det er en liten stund siden... jeg er ikke så stor,men fett% min er litt høy for min alder og vil jo gjerne ned til det jeg trives best med... fett% in sist var 29,6 tror jeg, og jeg ønsker å komme ned til 25% i første omgang.

på lørdag skal jeg veie meg igjen, så da får jeg et bedre innbilkk i hvor hardt jeg må stå på.. desverre har jeg hatt så vondt i magen hver dag nå så har ikke orka å trene... men har gått litt turer da[:)]

håper på å få trent litt imorgen, itillegg til at jeg skal starte dagen med å gå ca 3-4km. ellers står jeg og går hele tiden mens jeg jobber.. desverre har jeg fått litt vann i kroppen da jeg jobbet veldig mye og tungt i forrige uke, håper jeg er kvitt det til lørdag!

Torsdag

frokost-smoothie
mellom-nutrilettbar
lunsj- grillet kyllinglår og litt grønnsaksalat
middag- grillspyd og maiskolbe

Fredag

frokost- kesam
lunsj- en grovgrov brødskive med ost en kopp kaffe
middag- 2 speilegg. 1 karbonade
kvelds- honningmelon, cantaloupemelon og vannmelon

hvor kjoper man protienshake?

Lørdag var "spisedag" men jeg spiste ikke så mye som jeg trodde jeg kom til å gjøre...
spiste kesam og nutrilettbar før selve etagildet begynte!

vekta stoppa på 59,2kg og fett% fikk jeg ikke målt for julian har lekt med vekta og sletta meg.... og jeg klarte ikke å stille den inn på nytt.

Lørdagsmaten jeg fikk i meg var burger med litt pommes frites til middag, ei lefse, et browniesstykke, 4 smågodt-ting og en håndfull sombreros...... og en halv liten flaske cola! fikk skikkelig ekkelt sukkersjokk! jeg føler meg skikkelig søplete idag, magen er ikke helt god.

så nå har vi en full skål med godis stående i skapet sammen med sombreros, skruer, 6pk med kindersjokolader, en toppris, en twix, to pandapepe lakriser og en halv sjokoladekake.... kaka er i frysern til neste lørdag. i kjøleskapet er det sikkert fullt av cola og... hehehe

Søndag

frokost- 2 egg og en kopp te... hadde vondt i magen så orka ikke noe mer...
lunsj- nutrilettbar
middag- taco med kyllinkjøttdeig, kesam 1%, fullkornstortillaer og grønnsaker

Back
Topp