Kostholdet...

mariak

Glad i forumet
Er dere flinke til å spise sunt, holde dere unna snop osv? Jeg er helt håpløs, i alle fall om kvelden når lillegutt har lagt seg... I kveld blir det potetgull og sjokolade... Tenk om jeg kunne få cravings på grønnsaker og sunn mat...! Og kjempelyst til å trene... Må vel prøve å finne en slags gyllen middelvei, tror ikke jeg skal ha så store ambisjoner [8D]

Åh, nei, kan ikke påstå det[8D]
Her er det godis hver dag! Er blitt MYE flinkere til å drikke vann i stedet for brus da, heldigvis[:)]

ORIGINAL: Blomst85

her spises det snop i helgene... hehe, men er fryktelig svak for sjokolade eller peanøtter

Bare i helgene? Da må jeg si jeg syns du er veldig flink! [:)]

Her går det i mye god grillmat om dagen, og litt snop hver dag! Og ikke minst is!!
Men spiser to mellommåltider med frukt om dagen, så later som om all den gode maten og godteriet forsvinner[8D][8D] Heldigvis liker jeg ikke brus, så har ikke det problemet[;)]

Spiser mye pølse jeg da. Blir ikke såå mye godis. Og har byttet ut brusen med fun-saft wildberries<3. Men i kveld er det masse digg på menyen!!

Til vanlig veldig flink til å spise sunt og trener 6 dager i uken. Men etter jeg testet positivt for en uke siden har jeg feiret 17 mai, vært i københavn, jobbet og lest til eksamen (prøvd i allefall) og spist altfor mye godis, is og fetende mat......så nå er det full skjerping fremover.

Trening i morgen tidlig SKAL jeg på!!

Etter jeg ble gravid har jeg hatt fryktelig lite lyst på sjokolade, potetgull o.l. Blåbære fra BendIt derimot... Her går det med flere esker om dagen. Og mango. Og jordbær.... Mmmmm *må-visst-løpe-på-butikken-en-tur*

ORIGINAL: Frøken S

Åh, nei, kan ikke påstå det[8D]
Her er det godis hver dag! Er blitt MYE flinkere til å drikke vann i stedet for brus da, heldigvis[:)]

sign

her er det INGEN snop.. ikke fordi jeg er flink men jeg klarer det ikke .. er småkvalm hele dagen og det er så æsj for tia.. heldig der....
med sønnen min spiste jeg sjokolade hver eneste dag, til og med midt på natta å , når jeg måtte på do...

ORIGINAL: Spring09

Tror jeg får en slik "innebygd sunnhet" når jeg er gravid for jeg får automatisk lyst på sunn mat!
Sånn var det forrige svangerskap også[8D] Får lyst på ekstra mye frukt og grønnsaker+ sunne sammensatte middager[:)] og vann med isbiter!!! Nam.....
blir litt sjokolade og brus innimellom men ikke så mye[;)]

*Misuuuuuuuunneliiiiiiiiig* [8D]

Jeg føler meg veldig flink.. kuttet ut røyken og kaffe når jeg testet positivt.. tar omega 3 og spiser masse grønnsaker, fisk og frukt.. prøver og holde meg mest mulig unna det usunne, men blir vel noen inni mellom noe må man unne seg [:)] men er jeg ganske stolt av meg selv egentlig etter som jeg egentlig er ganske så glad i det usunne [:D]

Kremt.... Jeg kan vel ikke si at jeg har vært noe særlig flink til å holde meg vekke fra snop:) Men jeg har vært litt flink og trene også denne uken:) Men skal skjerpe meg for det er ikke vits i og spise usunt. Jeg la på meg over 20 kg sist svangerskap og fordi om at jeg gikk det av meg igjen så var det tungt mens de var på:)

Og så et spørsmål. Skal vi holde oss borte fra kaffi når vi er gravide?

ORIGINAL: prøverpånummer3

Kremt.... Jeg kan vel ikke si at jeg har vært noe særlig flink til å holde meg vekke fra snop:) Men jeg har vært litt flink og trene også denne uken:) Men skal skjerpe meg for det er ikke vits i og spise usunt. Jeg la på meg over 20 kg sist svangerskap og fordi om at jeg gikk det av meg igjen så var det tungt mens de var på:)

Og så et spørsmål. Skal vi holde oss borte fra kaffi når vi er gravide?

Nei du kan drikke 1 til 2 kopper, men jeg må holde meg unna kaffen ettersom jeg har kutta ut røyken.. får så utrolig lyst på røyk når jeg drikker kaffe [:'(]

Back
Topp