Kostholdet for tiden...

Sommerbaby- venter på nr.2!

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
..er helt forferdelig! Spiser som vanlig til frokost, lunsj og middag. Variert og greit. MEN, innimellom, eller skal vi si hele tiden, går jeg rundt å vil ha noe som er salt og fett. Funker så fint på kvalmen, men ikke på samvittigheten. Usj, hvordan skal dette gå....? :O

Hvordan er det med dere jenter? :)
Og har dere noen tips for andre ting som kan prøves når kroppen skriker etter alt annet en hva som er sunt? :)

Jeg spiser kanskje 300 kcal om dagen for tiden. Får nesten ikke i meg noe. Så jeg driter egentlig i hva jeg får i meg bare det er noe...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sliter med matlysten selv og det går mye i salte ting og dessverre melkesjokolade.. Spiser ørlite til frokost (som regel rundstykke, nudler eller andre lette ting), men det kommet opp igjen ganske fort. Lunsj pleier å være det samme som frokost om jeg orker, middag prøver jeg så godt jeg kan å variere. Det jeg sliter med er å beholde maten :/

Er du veldig kvalm kan du bruke postafen. Det hjelper med blåbær. Det smaker godt, er næringsrikt og det er lett å kaste opp igjen.

Termin 8 Juni 2014

Jeg har absolutt ikke problemer med matlysten, spiser som en hest... Spiser som regel bra... Har veddemål med en venninne om å ikke spise snop fram til 1.desember, og har faktisk heller ikke lyst på søtt... Men jeg har veldig lyst på junk... Har laget meg en regel om at det er lov med en meny på burgerking om lørdagene... Ellers har jeg veldig lyst på fet mat til middag.. Holder faktisk på å lage komle nå :-p
Sliter heldigvis ikke med kvalme, selvom sånn vektmessig hadde det nok mer hensiktsmessig :-)

Lille spire 06.06.14 <3

Jeg spiser det jeg klarer å spise og det som frister. Får bare snu det om senere.... Sliter så fryktelig med kvalmen og oppkast, så da er det bra nok det som frister enn så lenge.

jeg eter det jeg får lyst på . er som mammaen til j sier... er ikke store kalori inntaket for tida.. .så jeg spiser det jeg vi ha..

noen ganger blir det ett glass biola. frokost juice, melk.... mye vann... solbærtoddy. kakao.... te.... ja det går mye i væsker... lite fast føde egentlig. det vil seg liksom ikke ....

Jeg sleit med ingen matlyst forrige gang også, og da sa legen jeg bare skulle hive innpå akkurat det jeg hadde lyst på hvis jeg fikk lyst på noe, selvom det ikke alltid var noe sunt.
Det må jo være bedre med noe usunt enn ikke noe i det hele tatt..

Jeg sleit med ingen matlyst forrige gang også, og da sa legen jeg bare skulle hive innpå akkurat det jeg hadde lyst på hvis jeg fikk lyst på noe, selvom det ikke alltid var noe sunt.
Det må jo være bedre med noe usunt enn ikke noe i det hele tatt..

helt enig med deg! bedre med noe næring enn ingen næring!

Jeg hadde planlagt så fint på forhånd at når jeg ble gravid så skulle jeg spise SÅ sunt og regelmessig! Og så sitter jeg her nå med nesten ingen matlyst, kvalme (men heldigvis ikke oppkast) og bare lyst på usunne og/eller flytende ting. Og regelmessighet kan jeg se langt etter... Er heldigvis flink og tar vitaminpillene mine, og drikker litt Biola hver dag. Yay...

Så mange av dere som spyr! Ser de fleste av dere er lengre på vei da.. Menstermin i slutten av juni på meg. Ble med kvalme og ingen oppkast sist. Blir spennende å se hvordan formen blir fremover. Kan jo variere fra uke t

Hadde også bestemt meg for å være så flink denne gangen med kostholdet, men jeg hadde glemt hvor jævlig kvalmen er - som forøvrig blir verre og verre for hver dag som går. Nå spiser jeg det jeg klarer når jeg føler for det, og det som hjelper mot kvalmen er å spise så kcal messig spiser jeg mye mer enn hva mitt daglig behov faktisk er. Men erfaring fra sist gang så var det 2-3 mnd med hardtrening å vekta raste, så heldigivs ser jeg ikke så tungt på det :)

Kosthold er det dårlig med :/
jeg er kvalm og uggen hver dag men spyr ikke... så her går det i trøndersodd, pommes med saus og ja sikkert bare crap mat...
men må man så må man

Jeg sliter også med kvalme og har gjort det i flere uker nå, så her spiser jeg det jeg har lyst på når jeg føler for det.. Har lite matlyst, så når jeg først føler at jeg klarer å spise noe så blir det som oftest ikke akkurat de sunneste alternativene.. Går en del i nudler, rundstykker, supper e.l. :p

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Back
Topp