Hva spiser dere i graviditeten? Hva spiser dere ikke? Hva sier kroppen den vil ha (cravings)? Hva anbwfales? Hva hjelper mot kvalme? Her kan vi dele tips og gode råd om MAT i graviditeten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er sleeve? Har ikke hørt om det før.Spiser helt normalt. Men konsentrerer meg om å få i meg jern og proteiner.
Jeg er nylig sleeve- operert og soiser veldig lite mst. Så prøver å putte inn sunnest, best mulig mat.
Men på lørdagskvelden går kveldsmaten ut for litt godis altså!
Jeg spiser som før, men har i bakhodet at jeg må ha mer jern, b9 og 12 og omega 3 og 6.
Jeg er vegetarianer og ganske bevvist på kosthold
Jeg har redusert magesekken i håp om å gå ned i vekt.Hva er sleeve? Har ikke hørt om det før.
Spiser helt som før. Har ikke tildaglig verdens sunneste kosthold, men tilpasser det med putte inn mer grønt i de vanlige rettene våre. Ellers spises ikke mat på nei lista. Og ikke drukket kaffi eller cola etter positiv test.
Er litt i tvil om hjortesteik i familiemiddag noen som vet?
Du kan spise, men ikke mer enn en gang i måneden mener jeg det er.Spiser helt som før. Har ikke tildaglig verdens sunneste kosthold, men tilpasser det med putte inn mer grønt i de vanlige rettene våre. Ellers spises ikke mat på nei lista. Og ikke drukket kaffi eller cola etter positiv test.
Er litt i tvil om hjortesteik i familiemiddag noen som vet?
Potetgull, ritzkjeks, smoothie, riskaker med ost, pizza, supper funker for meg i alle fall!Noen som har mat-tips ved kvalme?
Noen som har mat-tips ved kvalme?
Ja, blir verre når jeg er sulten, men så er det ingenting i verden som frister heller så da blir det fort sånn! Æsj... Var ikke kvalm sist gang.Ikke bli sulten. Sulten=kvalm. Småspis litt hele tida.
Ja, blir verre når jeg er sulten, men så er det ingenting i verden som frister heller så da blir det fort sånn! Æsj... Var ikke kvalm sist gang.