Kosthold før og under forsøk

minimeah

Glad i forumet
Føler vi kuppet litt en annen tråd her om kosthold og lurer på om vi heller kan fortsette samtalen om den c9kuren og kosthold her?
Jeg lurer i grunnen på om kjøtt inngår i den kuren eller om man bare kan spise grønnsaker og frukt? Jeg er redd jeg aldri skal føle meg mett om jeg prøver den :p

Jag åt 450g kyckling 3 gånger om dagen (2 av veckor hade jag 100g med grönsaker) och jag vart sååå mätt..till frukost åt jag naturell yoghurt med linfrö och solsikkefrö.
Allt detta tillsammans med näringsdryck och aminosyror (för att inte mista muskelmassa) och mineraldryck .

Aldrig känt mig så bra i kroppen :)

Men du kan inte bara äta grönsaker och frukt..Du måste få i dig proteiner etc..

För och göra det enkelt så kan du äta vad du vill bara i mindre portioner. Är godis en dag i veckan i stället för flera ..och drick hellre vatten än brus , gärna med citron i då det hjälper mot uppblåshet :) vatten gör underverk med kroppen.

Det kjøttspørsmålet var egentlig myntet mot den c9kuren for det sto bare om grønnsaker og frukt på den siden :)

Jeg klarer heller ikke så mye melkeprodukter, så yoghurt utgår for min del, i tillegg til at jeg ikke tåler nøtter og citrus (blant annet sitron) så jeg syns det er kjempevanskelig å finne gode kombinasjoner slik at jeg får i meg alt jeg trenger på en slik "alternativ" matplan. Det er garantert en kombinasjon av lite matkunnskap og for lite mat som gjør at jeg føler jeg mislykkes hele tiden, og jeg har bestandig vært en som enten spiser for mye eller for lite..

Det kjøttspørsmålet var egentlig myntet mot den c9kuren for det sto bare om grønnsaker og frukt på den siden :)

Jeg klarer heller ikke så mye melkeprodukter, så yoghurt utgår for min del, i tillegg til at jeg ikke tåler nøtter og citrus (blant annet sitron) så jeg syns det er kjempevanskelig å finne gode kombinasjoner slik at jeg får i meg alt jeg trenger på en slik "alternativ" matplan. Det er garantert en kombinasjon av lite matkunnskap og for lite mat som gjør at jeg føler jeg mislykkes hele tiden, og jeg har bestandig vært en som enten spiser for mye eller for lite..

Ja, jag gick till en ernäringsfysiolog till slut. Hon satte uppe allt för mig .

Føler vi kuppet litt en annen tråd her om kosthold og lurer på om vi heller kan fortsette samtalen om den c9kuren og kosthold her?
Jeg lurer i grunnen på om kjøtt inngår i den kuren eller om man bare kan spise grønnsaker og frukt? Jeg er redd jeg aldri skal føle meg mett om jeg prøver den :p

Har ikke fått sjekket enda om det er citrus eller nøtter i det, tror ikke det er citrus men veldig usikker på nøtter. Skal sende mld til min forhandler imorgen.

Men ja du kan ha kjøtt, det er jo først 2 fastedager der du bare skal ha en shake og grønnsaker og frukt fra den frie listen, og kosttilskudd som du får med, men følger med dagbok med oppsett på alle dagene. Og de 7 andre dagene kan du ha middag opp til 600 kcal i tillegg til det andre, da kan du ha helst magert kjøtt og grønnsaker, men du kan også spise litt av fullkornsris/fullkornspasta eller potet. Det er med noen gode oppskrifter i det hefte som følger med :-)

Har ikke fått sjekket enda om det er citrus eller nøtter i det, tror ikke det er citrus men veldig usikker på nøtter. Skal sende mld til min forhandler imorgen.

Men ja du kan ha kjøtt, det er jo først 2 fastedager der du bare skal ha en shake og grønnsaker og frukt fra den frie listen, og kosttilskudd som du får med, men følger med dagbok med oppsett på alle dagene. Og de 7 andre dagene kan du ha middag opp til 600 kcal i tillegg til det andre, da kan du ha helst magert kjøtt og grønnsaker, men du kan også spise litt av fullkornsris/fullkornspasta eller potet. Det er med noen gode oppskrifter i det hefte som følger med :)
Har fått svar på at det ikke er det, og at jeg kan bruke det :) må bare se om jeg har råd først :)

Nå har jeg bestilt meg c9 :) Gleder meg til å prøve, håper ikke det blir hardt med jobb samtidig o_O Men tror det skal bli godt å få renset kroppen :)

Jeg har og bestilt.. La oss håpe på god effekt!

Nå har jeg bestilt meg c9 :) Gleder meg til å prøve, håper ikke det blir hardt med jobb samtidig o_O Men tror det skal bli godt å få renset kroppen :)

Lykke til:) Jeg synes det gikk overraskende bra å gå på jobb mens jeg gikk på kuren, hadde litt mindre energi de to første dagene eller mest dag2 egentlig og så var alt helt normalt, du må oppdatere oss om hvordan det går, du går nok hvertfall ned de kgene du har igjen ;)

Back
Topp