Koster henvisning fra lege?

Vi betalte ingenting da sønnen vår ble henvist til barnelege mener jeg å huske!

nix. E har aldri betalt for henvisning verken for sønnen min eller meg selv.

Det skal du ikke måtte gjøre nei ;)

Nei, ikke til fastlegen, og ikke til den han henviser til.

Det er ikke så dumt å bo i Norge, tenker jeg bor jeg henter ut en pose med medisiner etter en gratis legetime, uten å betale. Blå resept er også gratis.

Det er så man kan bli helt overrasket den dagen de får en hvit resept, og man må betale noe for første gang

Det er ikke så dumt å bo i Norge, tenker jeg bor jeg henter ut en pose med medisiner etter en gratis legetime, uten å betale. Blå resept er også gratis.

Det er så man kan bli helt overrasket den dagen de får en hvit resept, og man må betale noe for første gang

Hvit respet er billig som regel i Norge. Hentet ut medisiner i usa en gang og betalte 1000kr for en ukes pencelin kur for 10 år siden:/ forstod at nesten alle medisiner i Norge får noe statsstøtte :)

Ja, hvit resept koster heller ikke skjorta

I USA er jo alt lagt opp til at man må ha helseforsikring som betaler, og alt er priset etter at det er forsikringa som betaler. Veldig kjipt for dem som ikke har...

Bedre her i landet, ja.

Jeg bet egenandel på mine blå resepter iallefall.

Vi har vært mye inn og uhos forskjellige leger og spesialister med datteren vår. Å ikke betalt noe for det. De skal være gratis til 16 år tror jeg eller om det er 12.

Man må betale om fastlegen henviser til spesialist. Har sjekket det siden jeg trodde det var gratis når det gjaldt barn. Tror jeg betalte 85kr eller noe slik. Var en henvisning til hudlege.

Man må betale om fastlegen henviser til spesialist. Har sjekket det siden jeg trodde det var gratis når det gjaldt barn. Tror jeg betalte 85kr eller noe slik. Var en henvisning til hudlege.
Jeg fikk jo i forrige uke min sønn henvist til barnelege, gratis. Tror ikke de tok betale da jeg ble henvist til gyn heller, men da betalte jeg jo for timen hos legen da (tok celleprøve)

Men henvisning uten time koster, i alle fall for voksne.

Last edited:
Back
Topp