Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke til fastlegen, og ikke til den han henviser til.
Det er ikke så dumt å bo i Norge, tenker jeg bor jeg henter ut en pose med medisiner etter en gratis legetime, uten å betale. Blå resept er også gratis.
Det er så man kan bli helt overrasket den dagen de får en hvit resept, og man må betale noe for første gang
Jeg bet egenandel på mine blå resepter iallefall.Nei, ikke til fastlegen, og ikke til den han henviser til.
Det er ikke så dumt å bo i Norge, tenker jeg bor jeg henter ut en pose med medisiner etter en gratis legetime, uten å betale. Blå resept er også gratis.
Det er så man kan bli helt overrasket den dagen de får en hvit resept, og man må betale noe for første gang
Det er vel gratis når en har frikort?Jeg bet egenandel på mine blå resepter iallefall.
Ja, det gjør jo alle inntil man når frikortgrensenJeg bet egenandel på mine blå resepter iallefall.
Ah, da er det bare meg som aldri ender opp med frikortJa, det gjør jo alle inntil man når frikortgrensen.
Har ikke detDet er vel gratis når en har frikort?
Ja, men det er gratis for unger under en viss alder.Jeg bet egenandel på mine blå resepter iallefall.
Jeg fikk jo i forrige uke min sønn henvist til barnelege, gratis. Tror ikke de tok betale da jeg ble henvist til gyn heller, men da betalte jeg jo for timen hos legen da (tok celleprøve)Man må betale om fastlegen henviser til spesialist. Har sjekket det siden jeg trodde det var gratis når det gjaldt barn. Tror jeg betalte 85kr eller noe slik. Var en henvisning til hudlege.