T Trolli08 Glad i forumet 13 Jan 2009 #2 Spore posten du mener? Er det sendt som pakke, kan den vel spores på internett gratis hvis du har sporings nummeret. Er det sendt som brev går det ikke å spore.
Spore posten du mener? Er det sendt som pakke, kan den vel spores på internett gratis hvis du har sporings nummeret. Er det sendt som brev går det ikke å spore.
gulen Forumet er livet 13 Jan 2009 #3 ORIGINAL: Trolli08 Spore posten du mener? Er det sendt som pakke, kan den vel spores på internett gratis hvis du har sporings nummeret. Er det sendt som brev går det ikke å spore. Mener spore pakkepost ja[8D] Men, det er jo ikke vanlig å få sporingsnummer vel? Kan jeg bare spørre om det, så får jeg det gratis?[8|]*grønn*
ORIGINAL: Trolli08 Spore posten du mener? Er det sendt som pakke, kan den vel spores på internett gratis hvis du har sporings nummeret. Er det sendt som brev går det ikke å spore. Mener spore pakkepost ja[8D] Men, det er jo ikke vanlig å få sporingsnummer vel? Kan jeg bare spørre om det, så får jeg det gratis?[8|]*grønn*
T Trolli08 Glad i forumet 13 Jan 2009 #4 Ja, står ikke sporingsnummeret på kvitteringen da? Den lappen du limte utenpå esken? Mener å huske det er det. Et laaaaangt nr med noen bostaver først og sist.
Ja, står ikke sporingsnummeret på kvitteringen da? Den lappen du limte utenpå esken? Mener å huske det er det. Et laaaaangt nr med noen bostaver først og sist.