kostbar uke....

Sunfrid

<3 Prinsessa <3 *21.08.2013*
Siste uka har vært veldig kostbar... Tror jeg har dårlig karma av en eller annen grunn....
Det startet med at doet gikk tett forrige søndag og vi måtte ha rørlegger for å få fiksa det... så kom fredagen og det startet med at vi punkterte å måtte ha hjelp av naf for å få fiksa det... greit nok for det var gratis :P men så skulle vi skifte alle dekkene å endte med fire nye sommerdekk, i tillegg til at vi må skifte alle vinterdekkene :P å hjulkontroll og ett eller anna mer til bilen... så der gikk 10000,- til... Suuure penger , men ja, jeg vet at dekk er sånt som må kjøpes etterhvert... men vi kjøpte bilen i fjor å ble forsikret om at dekkene var veldig brae... å siden vi ikke er så flink på bil stolte vi på selger siden det var forhandler...

men men... nok syting :p
Fikk i tillegg kjøpt en kommode på ikea som skal brukes til stellekommode sammen med en stellematte :) masse søte små babyklær og litt anna babystasj :) og planter til å ha i blomsterkassene mine og blomsterbedet :)

Uff desse ekstra utgiftene som av og til kommer er aldri noe gøy. Håper at neste uke er bedre. Kjekt å handle litt og få litt orden til desse små, som vi går og venter på :-)

Huff, hater sånne uforutsette kostnader. Men må man så må man :)

Back
Topp