Kostand forsamtale i porsgrunn?

Hope90

Pergo baby??
VIP
Jeg har jo spart siden i fjor høst til dette IVF prosjektet vi skal igjennom. Og for at jeg ikke skal gå i felle og ta ut penger fra sparekonto satte jeg jo dette inn på fond for da er det litt mer vrient og "bare føre over" til ting som ikke er helt nødvendig slik at jeg vet jeg har økonomi værtfall til det første forsøket så langt.

Og gidder heller ikke overføre alt med engang så derfor lurer jeg på om forsamtalen koster 1500? eller er den billigere? :)

Vi betalte kun egenandel for begge, 3-400 kr, dette var på Riksen, men regner med at det er det samme over alt i det offentlige.

Da var det for 3-400 for begge to?:) Tusen takk for svar btw ^^,
Ja, tror vanlig egenandel er 170 eller noe. Vi måtte ikke levere sædprøve eller ta noen andre prøver, hvis dere må ta noen prøver blir det kanskje litt mer. Kan aldri tenke meg at dere må ut med 1500 i hvert fall :)

Vi måtte ut med 680 for forsamtale, 340 pr person. Vet ikke om det har noe å si at det var med spermprøve og UL-undersøkelse av meg.

Vi måtte ut med 680 for forsamtale, 340 pr person. Vet ikke om det har noe å si at det var med spermprøve og UL-undersøkelse av meg.

Vi betalte også dette. Da var det ul av meg men ikke spermprøve av sambo, da vi hadde tatt dette en stund i forkant

Vi betalte 320 kr per person når vi var der. Man betaler ikke noe mer uansett om det er sædprøve, ul osv. Siden man skal kun betale en egenandel per person, per dag.

320 for hver her. På riksen.

Last edited:
Tusen takk :) Vi har forsamtale torsdag formiddag :) Og jeg gleder meg så fælt. Er veldig spent og håper vi kommer raskt i gang :) Har hørt så mye fint om Porsgrunn :)
Hei! Ikke for og stjele tråden, lurer fælt på vekt og Bmi og hvor strenge de er i Porsgrunn? Sa de noe om det på din forundersøkelse? skal inn i mai selv:-)

Hei! Ikke for og stjele tråden, lurer fælt på vekt og Bmi og hvor strenge de er i Porsgrunn? Sa de noe om det på din forundersøkelse? skal inn i mai selv:-)
Nei det sa de ikke, men jeg vet jo ikke om det har noe å si da jeg er gjennomsnittlig kanskje.

Vi hører til på Haukeland, men vi og måtte ut med denne summen. 340 til hver. og så 350 for hver UL time jeg har vært på så blir det 1500 den dagen vi har gjennomført innsett,

Vi hører til på Haukeland, men vi og måtte ut med denne summen. 340 til hver. og så 350 for hver UL time jeg har vært på så blir det 1500 den dagen vi har gjennomført innsett,

350 kr pr ul underveis? Eller er det inkludert i de 1500 kronene? Her betalte vi kun for forsamtale samt 1500 etter innsettet... Får også gratis ul en gang i uken som oppfølging nå

350 kr pr ul underveis? Eller er det inkludert i de 1500 kronene? Her betalte vi kun for forsamtale samt 1500 etter innsettet... Får også gratis ul en gang i uken som oppfølging nå
Ikke helt sikker, trudde et var for hver time jeg. Men vi får regningen etter sendt i posten så ikke godt å si. Tar det som det kommer. Har brukt 15000 bare på sprøyter så 340 til eller fra på en UL time er ikke så nøye :P

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp