Kosmetikk...

Insania

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hva slags hudpleieprodukt/sminke sverger du til, som du ALLTID har i toalettveska?

Jeg sverger til Biotherm's dagkrem Skin-Best for kombinert hud
Maybelline Rocket Volum Express Mascara
Shiseido Natural Finish Cream Concealer.

Her bruke ej nesten ikkje sminke, kun mascara og/eller litt eyeliner å til nøds når d dukke opp ei kvise so e d et eller annet for å skjule den ;)
Ellers er det bare vasking av ansiktet morgen og kveld med reint vann og vis huda er tørr bruke ej litt fuktighetskrem fra dove :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg bruker ikke så mye sminke. Ellers med kremer å slikt har jeg ikke funnet den rette for meg.

BareMinerals pudder, mascara og jordnøttolje til fjeset om natta. Makes wonders! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mascara :P Woopwopp!

-Fra appen-

Bruker bare mascara til hverdags. Til litt festlige anledninger bruker jeg foundation, solpudder, øyenskygge, eyeliner og mascara.
Husker ikke hva de forskjellige merkene heter :-P Eneste at foundationen er i Clinique og solpudderet i gosh :)

Pudder og blush bra dior, maskara fra dior, har 4 forskjellige men diorshow blackout vannfast og diorshow new look er favorittene. De to andre er diorshow iconic og diorshow extase som er fine variasjoner. noen ganger dekkstift fra makeup store, legger en svart strek på øyelokket med blyant fra the bodyshop. Ellers bruker jeg biotherm sine fuktighetskremer til kroppen og vichy dagkrem og 3-1 rensekrem i ansiktet :)

✌️

Bruke ingenting t vanlig. Full pakke frå Mary Kay i festlig lag. Sminke meg svært diskret ;)

Android appen på SG S5

Til vanlig:
- mascara
- bryn-blyant
- våteyeliner over vippene oppe
- smashbox primer med litt farge og 15sfp

Fest:
- det ovenfor
- BB-creme el. fondation
- Litt pudder for å markere kinnben
- Lipgloss
- Soter gjerne øynene i ulike bruntoner også :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Smeller forøvrig på litt fuktighetskrem fra biotherm på ansikt og kropp hver dag :)

Hva slags hudpleieprodukt/sminke sverger du til, som du ALLTID har i toalettveska?

Jeg sverger til Biotherm's dagkrem Skin-Best for kombinert hud
Maybelline Rocket Volum Express Mascara
Shiseido Natural Finish Cream Concealer.
Sverger til dior sin bb cream og esté lauder sin concealing duo Re-Nutriv. Og maskaraen fra Ysl som heter baby doll :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Brukers foresten Biotherm sin acuasource dagkrem. Den grønne som jeg pleier å si :-P den er litt gele aktig på konsistens, men gud så herlig hud man får av den. Baby myk :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk så fin hud når eg ble gravid,,, :mad: At det har blitt litt mer hverdags-sminke!
Bb foundation
Dior el Young blood pudder
estee lauder el Dior mascara
Eyeliner hm sin våte eller Dior/maxfactor sine penner..
Dior el clinique ansiktsrens
Elisabeth arden 8hour cream til leppene, og ellis faas til fest
Øyenskyggene fra Dior

Foundation, concealer og pudder fra Nilens Jord, mascara fra The Balm, rouge fra Glo Minerals og BenNye, solpudder fra Glo Minerals, lipgloss/leppestift fra Glo Minerals, øyenskygger fra The Balm og Nilens Jord, PRIMER fra smashbox, våt og tørr eyeliner fra nilensjord eller the balm! Rispudder fra young blood <3

Hudpleie bruker jeg Dermalogica, både Rens, peeling, krem, øyekrem, og toner og sminkefjerner!

Dior Forever foundation, max factor mascara, våt eyeliner/brun øyenskygge :) bruker biotherm sin bodylotion til ansiktskrem, aldri hatt så god krem til ansiktet før :p

Eucerin smoothing face cream fra apoteket.

Max Factor mascara.

Bruker Max factor foundation om vinteren, men nå i sommer har jeg brukt et mineralpudder som jeg fikk prøve på av mannen som jobber på apotek. Det er så bra at jeg tror jeg må kjøpe nytt, for nå er det tomt. La Roche-posay toleriane teint.

Rouge fra Body Shop de siste åra.

Elisabeth arden dag crem
Primer og foundation til fest
Mascara fra apotek
Eyeliner til fest
Eyeshadow til fest
Lipstick til fest

Varierer litt merker på hudpleie og ansiktskrem, men renser alltid huden morgen og kveld. Nå for tiden med produkter fra Este Lauder.

Av sminke til vanlig:
- litt mineralpudder fra Bare Minerals
- rouge fra Chanel
- øyebrynsblyant fra Mary Kay
- maskara fra Chanel

Hender jeg bruker litt ekstra foundarion og øyesminke (eyeliner og skygge) når jeg pynter meg, men gidder stort sett ikke :p

Jeg går gjerne uten sminke hjemme, på trening og på ferie, men sminker meg alltid til jobb :)

Bruker bb-cream fra bodyshop og mascara fra dior. Det er stort sett alt ;)

Back
Topp