Kosmetikk og hormonforstyrrende stoffer

Bkno9195010

Blir kjent med forumet
Tenker dere over hva dere smører på huden av kremer, rens og annen kosmetikk nå som dere er gravide ?
 
Vi har forsøkt i så mange år, så har byttet ut veldig mange av de produktene jeg brukte før. Bruker nå stort sett alt uten parfyme og andre tilsetningsstoffer.
 
Ja, men var obs på det fra før da. Mannen og mini har parfymeallergi så det meste er parfymefritt her i huset, og det har det vært i mange år så jeg foretrekker renest mulige produkter til meg selv også.
 
Sniker

Tenker egentlig lite over dette, med unntak av enkelte steroidkremer som jeg sjekket opp med legen. Smører meg med det jeg gjorde før, med unntak av selvbruning :)
 
Bruker lite produkter, men har vært obs på solkrem de siste årene og velger så langt det går produkter med minst mulig lukt. Bruker aldri parfyme.
 
Tenker endel over det. Har en mann som er veldig opptatt av det. Bruker ikke parfyme, av og til litt deo. Ellers er det meste parfymefritt. Tenker også hvor mye antibac vi smører på hendene så jeg bruker kun det når det er nødvendig og jeg ikke har tilgang til vask. Vaskemiddel i hus er det kun klar sine produkter vi bruker og klor på wc.
 
Back
Topp