Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig glad i åpent bakeri eller united bakeries sine kafeer da...Jeg vet om mange, men det spørs jo litt hvor i byen du skal?? Oslo er stortSlumpesara skrev:Jeg er veldig glad i åpent bakeri eller united bakeries sine kafeer da...
ja, sier som slumresara - frunerløkka har flust av koselige kafeer, det aer bare å gå rundt å se om en finner en man liker - de fleste som ligger på schaus har i tillegg uteservering, og det er jo digg om det er sol. I sentrum er det lite, men om du er på utkikk etter kvalitetskaffe er stockflets helt klart stedet å gå, de har vel tre eller fire i selve sentrum, og hakket over der igjen i kvalitet er tim Wendelbo på grunerløkka. ikke noe sted å sitte da, men den beste kaffen i byen. Begge de to siste priset noe over gjennomsnittet, men de tar det absolutt igjen på smakenMariaKA skrev:

Slumpesara skrev:ja, sier som slumresara - frunerløkka har flust av koselige kafeer, det aer bare å gå rundt å se om en finner en man liker - de fleste som ligger på schaus har i tillegg uteservering, og det er jo digg om det er sol. I sentrum er det lite, men om du er på utkikk etter kvalitetskaffe er stockflets helt klart stedet å gå, de har vel tre eller fire i selve sentrum, og hakket over der igjen i kvalitet er tim Wendelbo på grunerløkka. ikke noe sted å sitte da, men den beste kaffen i byen. Begge de to siste priset noe over gjennomsnittet, men de tar det absolutt igjen på smakenMariaKA skrev:
Tim Wendelbo har jeg ikke fått med meg, trodde jeg hadde trålet alle krinkelkroker på løkka jeg!! Er det den der baristaskolen som ligger ved siloen/kuba? Hmmm...må sjekkes ut i løpet av sommeren!