Koslig julefeirng? Eller familiehelvette??

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Her begynte alt så bra... Og endte i krangling og shitkasting. Besøket dro, og jeg ble sittende igjen alene i gårkveld etter ungene hadde lagt seg. Hadde mange gaver igjen som ikke var åpnet. De ligger der enda, jeg bare orker ikke.
Neste år skal jeg ikke feire med moren min og søsken iallefall. Blir jo bare tullball!

Huff høres virkelig ikke koselig ut! kanskje bedre å være uten dem på julaften! sender deg en klem.

Er vant til å ha en koselig julefeiring, i år helt alene med mannen og snuppa, må nok være den beste feiringen på mange år :)

Her begynte alt så bra... Og endte i krangling og shitkasting. Besøket dro, og jeg ble sittende igjen alene i gårkveld etter ungene hadde lagt seg. Hadde mange gaver igjen som ikke var åpnet. De ligger der enda, jeg bare orker ikke.
Neste år skal jeg ikke feire med moren min og søsken iallefall. Blir jo bare tullball!
Uff det var trist å høre :( julaften skal jo være koselig

Så leit..! :( :(

Vi ble som skrevet i en annen tråd alene med søsken denne julen. Den ene foreldreren nektet å komme grunnet en bagatell vi forsøkte å oppklare og den andre fant jeg ut hadde dratt til Syden uten å si noe...

Jeg var trist i mange dager og gruet meg. Mannen min har vært en klippe oppi alle følelsene og minnet meg om at det neppe hadde blitt en trivelig jul med gjester som ikke vil komme eller har en pågående konflikt.

Men det er ekstra sårt i julen, spesielt med barn og barnebarn i bildet. Å oppføre seg voksent én kveld i året skulle man tro var en enkel sak..!

Sender deg en stor klem ❤️

Så leit..! :( :(

Vi ble som skrevet i en annen tråd alene med søsken denne julen. Den ene foreldreren nektet å komme grunnet en bagatell vi forsøkte å oppklare og den andre fant jeg ut hadde dratt til Syden uten å si noe...

Jeg var trist i mange dager og gruet meg. Mannen min har vært en klippe oppi alle følelsene og minnet meg om at det neppe hadde blitt en trivelig jul med gjester som ikke vil komme eller har en pågående konflikt.

Men det er ekstra sårt i julen, spesielt med barn og barnebarn i bildet. Å oppføre seg voksent én kveld i året skulle man tro var en enkel sak..!

Sender deg en stor klem ❤️
Uff, så leit!

Ja, man skulle tro at voksne kunne oppføre seg.. Men jeg har gitt opp troen nå. Dette var mitt siste forsøk. Ikke første julaften som har endt såher. I

Stor klem tilbake til deg. :)

Så leit og dumt... :( En må da kunne legge slikt til side på en sånn dag, vel...

Klem til deg <3

huff så kjett at det blir slik.

Her var det faktisk veldig koselig, og xen kom å feiret med oss også, så det var potensiale for en litt turbulent kveld.

Så leit at det skal bli slik.

Her ble også julaften mindre hyggelig på grunn av bl.a. en svigerfar med manglende sosiale antenner. Dette var siste forsøk, til neste år feirer vi hjemme, bare oss fire.

Så trist at det skal være slik Vi hadde en kjempekoselig julaften men her pleier det å være koselig da

Kjenner det igjen så altfor godt. Jeg kommer ikke til å feire jul med min familie igjen heller. I år var siste gangen pga krangling.
Endten blir det feiring til sviger hvert år(de bor i trøndelag, vi på østlandet) eller så blir det kun jeg, sambo og barna.
Lei av å må ta all støy og oppvask alene. Gi og gi og aldri få noe tilbake bortsett fra surskap.

Så kjedelig...
Her har folk stort sett greid å oppføre seg, selv når det er folk som i utgangspunktet ikke snakker noe særlig sammen. Men de klarer å holde maska for resten av familiens skyld. Har enda tilgode at fasaden sprekker på julaften i det minste.

Så dumt.

Vi var alene, men det er ikke pga at vi ikke ville, men det ble bare sånn, og neste år blir det vel noen her. Vi tar det som det kommer, ingen krangler i alle fall.

I all verden. Går det an å oppføre seg slik på julaften? Er man uvenner på en sånn dag, biter man det ikke i seg og tar det opp senere ? Hvordan reagerte ungene på dette da?

I all verden. Går det an å oppføre seg slik på julaften? Er man uvenner på en sånn dag, biter man det ikke i seg og tar det opp senere ? Hvordan reagerte ungene på dette da?
Det er dessverre ikke alle som biter det i seg nei. Altormange klarer ikke det.

Hva i alle dager... Så forferdelig at folk ikke kan oppføre seg!

Off så trist :(

Her hadde vi en rolig og koselig feiring med bare meg, sambo, lillegutt og svigerforeldrene mine :)

Her hadde vi det veldig koselig. Kan ikke se for meg at vi skulle finne på å krangle midt opp i julefeiringen. Det hadde nok ungene husket resten av livet :o :(

Vi krangler jo ikke med familien resten av året heller vi da, derfor heller ikke i julen.

Ungene var, og er fortsatt veldig lei seg. De hørte onkel kalle mamma for fucking bitch og jævla fittetryne. de er store nok til å skjønne at det er stygge ord. Og de forstår ikke hvorfor mormor var så sur og sa så mye dumt, og hvorfor hun dro uten å si hadet. og de merker jo at jeg er lei meg.

Back
Topp