Kosestol til storebror

Mamsol

Betatt av forumet
Kanskje litt på siden å spørre om ting som ikke er til den lille i magen, men til storebroren på snart 2 år, men det er jo så mange som har barn fra før her, så håper det går greit :)

I barnehagen har de en lenestol/kosestol som er lagd av skumgummi med trekk over liksom. Den er så grei fordi det er ingen skarpe kanter på den, og den kan herjes litt med.

Er det noen som skjønner hva jeg mener og som har peiling på hvor man kan få kjøpt sånn? Har sjekka ut div. møbelbutikker og toysrus bl.a., men finner bare voksenstoler i barnestørrelse..

her har nathaniel en sakkosekk, men tenkte på å kjøpe den "stressless" stolen til barn fra ikea for han elsker å sitte i den når vi er hos tanten

Ja, har sett på den, og den er absolutt et bra alternativ! Kan bare ikke skjønne hvorfor det skal være så vanskelig å oppdrive sånn stol som jeg tenker på..

Hum... hørtes interessant ut :) Har du sjekket med barnehagen? 
Håper noen vet (selv om jeg ikke har noen fra før så er jeg jo født nysgjerrig!!! :)

Nei, har ikke hørt med barnehagen, men må nesten gjøre det. Den er ikke akkurat ny, så er ikke sikkert de vet, men er verdt et forsøk. Tenkte bare jeg måtte høre her først, det oser jo av denne type kunnskap her på forumet.:)

Sorry, jeg vet ikke hvilken du mener, men hør med barnehagen! Og oppdater oss gjerne hvis du finner ut av det! Jeg vil se link!!! ;)

jysk har noen mjuke stoler til barn, i rosa og blå =)

De så jo virkelig gode og myke ut ja, en annen type enn den jeg har sett, men ikke dum, og sikkert gøy at den kan brettes ut! Takk for linken, skal sjekke ut i butikken!

Nå fant jeg faktisk bilde av en sånn stol jeg har tenkt på, denne er også fra Jysk, men selges ikke nå lenger, ifølge nettsiden deres iallfall.

Men den de selger nå ser jo ut som et godt alternativ til myk kosestol.:)

Ohh! Ser for meg at de vil digge å ligge der lørdag morgen, se på barne-tv med dyna over seg! Det hadde iallefall jeg gjort! (selv om dyna sjelden fikk lov til å komme ut av senga da jeg var liten... hehe. Kun ved spesielle anledninger)

Back
Topp