Kosesøndag :)

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
I dag har vi bygget med lego og tegnet med Angelica, så tok vi å slengte oss i bilen å kjørte bort til åtveithallen å badet :) Angelica var helt i ekstase :) hehe
Nå hviler snupp litt og jeg har fått dusjet og stelt meg.
Når småen våkner så skal vi fortsette kosen og prøve å lage rundtstykker sammen :)
Så blir det bakt potet til middag <3 <3 <3

Andre som koser seg denne søndagen?

Bare ligget på sofaen og slappet av:) driver å lager middag som jeg overrasker gubben med(han ligger å sover på sofaen) pasta carbonara med hvitløksbrød:) nammmnamm:) så blir det vel kanskje en tur til svigers, så skal jeg på yoga kl 1830 i kveld :) ha en fin søndag:)

Svinestek, fyr i ovnen og hart of dixie i kveld.
Stille og rolig søndag:-) håper dere har en koselig dag
Alle sammen!

Vi har vært på besøk hos et venne par av oss :) Vi gikk en tur ned til kiosken å ungene ville ha is i -7.5 grader ute, hehe.. så de koste seg med det på vei tilbake.. Nå har vi akk levert prinsessa til mora, samboer har gått til noen venner får å game og jeg bare slapper av på sofaen og koser meg med å se på alt av baby ting på nette ^^,

Vi har lekt masse i hele dag, hatt på musikk og mini har dansa :) Spist pizzarester til lunsj :) Hatt det superkoselig :)

Syke barn og trasig vær her oppe i nord..
Men nå er det tid for Tore å¨sporet :D Syns det er en veldig fin serie :) Andre som følger med?

Har vert på middagsbesøk til kommande tante, onkla og søskenbarn :)
Hjortebiff, nam :) Deretter hadde vi super mario kart turnering med ungane på Wii! Må sei det ikkje berre er ungane som leve seg inn i spillet :P hehe No blir det kos resten av kvelden med ein god film :)

Back
Topp