Koser seg ikke så mye med puppen lengre....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lillebror er bare knapt 5 1/2 mnd og har spist kveldsgrøt siden han var 4 mnd. Nå får han også litt fruktmos el.l av ymse slag på formiddagen for å venne han til nye smaker.

Allerede synes jeg han koser seg mindre og mindre med puppen. Den er ikke interessant lengre, og han er mer opptatt av alt som foregår rundt han. Før synes jeg han virkelig kunne kooooose seg med puppen, men det gikk fort over gitt! o_O

Her har det nærmest vært omvendt. Han koser seg så mye med puppen at han ikke har villet ha grøt! Har gitt grøt i 3-4 uker nå, og det er ikke før de siste 4 dagene at han har fått i seg noe særlig. Heldigvis ser det ut til å gå seg til nå, men vi er milevis fra en full porsjon! :P For all del, jeg synes det er kjempekoselig at han koser seg med puppen, men han trenger mer mat og da er det frustrerende at han ikke vil ha :P

Her er det noen dager han ikke er like begeistret for puppen. Han vil ikke,men det er tydelig han er sulten. Da må vi gi flaske. Heldigvis ikke ofte, men det skjer. Aner ikke hvorfor jeg. At han ikke gidder patte,det kommer vel lettere ut av flasken?:) Brystpumpen har derfor blitt mer brukt i det siste.

Han er veldig på risgrøt og fruktmos.

Sånn her også. 7 mnd neste uke og liker ikke puppen!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg har en hurtig gourmet, han har aldri hatt tid til å kose seg ved puppen. Selv når jeg har skikkelig spreng (type pumper jeg får jeg ut 250ml) tømmer han brystet på 5 min. Bare når han ikke er helt i form at han vil ligge lenger. Samtidig veldig kjekt når vi skal noe at han spiser fort.

Back
Topp