babyønske13 Elsker forumet 12 Jul 2013 #1 i karlstad. men er kjempe kvalm og bekkenløsning. angrer at jeg ikke tok med meg krykker Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
i karlstad. men er kjempe kvalm og bekkenløsning. angrer at jeg ikke tok med meg krykker Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Frk.Smedstad Venter på lillesøster 12 Jul 2013 #2 babyønske13 skrev: i karlstad. men er kjempe kvalm og bekkenløsning. angrer at jeg ikke tok med meg krykker Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Usj da.. Har også vært i utlandet i dag. Charlottenberg ligger over hos mamma på Magnor nå Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014 Taster på appen
babyønske13 skrev: i karlstad. men er kjempe kvalm og bekkenløsning. angrer at jeg ikke tok med meg krykker Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Usj da.. Har også vært i utlandet i dag. Charlottenberg ligger over hos mamma på Magnor nå Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014 Taster på appen