Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Koselig=), solen har kommet hit idag, men har vært på kontroll osv.. så håper på det fortsetter med sol sånn at man kan nyte det litt frammover , men kansje ikke for varmt nå på slutten
Så bra deilig ut her vanner vi planter og koser oss ute i sola en liten tur på plantasjen ble det også i dag for å handle noen planter til lekestuen og sånn må pynte opp litt
Holder meg inne om dagen, ettersom det blir litt for varmt for meg Makter ikke mer enn kanskje 5min ute. Skal prøve å se om det blir en tur på stranda i morgen. Kanskje det hjelper å få duppa kroppen i litt vann. Men føler jeg ser ut som en stranda hval i bikini..så får se an hvordan jeg føler meg i morgen
Den siste uka har eg hatt eldste mann i danmark hos mormorå, så da har eg kunna vært mye inne.. Men idag er han tilbake, så me får ta oss ein tur på strandå så får eg heller bo i vannet for å kjøla meg ned